anon12234 Skrevet 8. november 2003 Skrevet 8. november 2003 Jeg har et gforce 4 MX440, hvordan kan jeg klokke det?, noen som vet av programmer som kan brukes til å klokke+ Takk for alle svar
ZyraX Skrevet 8. november 2003 Skrevet 8. november 2003 Powerstrip seff,det burde da du ogsaa vite.Gaa paa download.com search and download.
anon12234 Skrevet 8. november 2003 Forfatter Skrevet 8. november 2003 NAJS, powerstrip har jeg hatt i 1 år nå ( aktiv cs spiller.....)
Admin'c Skrevet 8. november 2003 Skrevet 8. november 2003 powerstrip koster penger hvis du skal slippe å måtte klikke bort en rute hver gang du starter maskinen, ellers er det fri bruk av programmet, du burde se på gratisprogget rivatuner (se sigg) Edit: post rettet, takk til ^Th0mas^ som rettet meg
Windoge Skrevet 8. november 2003 Skrevet 8. november 2003 powerstrip koster penger, du burde se på gratisprogget rivatuner (se sigg) Litt feil. Man kan bruke programmet så mye man vil, man slipper bare den teite firkanten i desktoppen hver gang man starter pcen om man registrer det.
Admin'c Skrevet 8. november 2003 Skrevet 8. november 2003 powerstrip koster penger, du burde se på gratisprogget rivatuner (se sigg) Litt feil. Man kan bruke programmet så mye man vil, man slipper bare den teite firkanten i desktoppen hver gang man starter pcen om man registrer det. det er riktig det, men den kan man ikke klikke bort før etter tretti sekunder, skal rette opp i posten jeg. Takk for påminnelsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå