Gå til innhold

Studentboliger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Regner med det er SIB du leier hos da, siden det er snakk om NHH. De sier dette om oppsigelse: 

 

4 måneder etter at leieforholdet tok til å gjelde kan du, på ethvert tidspunkt, si opp leieavtalen din med 2 måneders varsel, regnet fra oppsigelsesdatoen. Før det kan avtalen ikke sies opp, hverken av deg eller SiB. Du sier opp på Min side. Dersom du planlegger å flytte ut i august, gjelder det spesielle regler for oppsigelsestiden.
Lenke til kommentar

Slik jeg har forstått det så er slik at om man har skaffet seg studentbolig før du vet om du har fått studieplass og ikke ender opp med studieplass så slipper du oppsigelsestiden. Vet riktignok ikke om dette gjelder om du får studieplass et annet sted enn det opprinnelige ønsket.

Lenke til kommentar

Jeg får vite i midten av August om jeg kommer inn på et universitet i utlandet som er førstevalget, andre valget mitt er NHH. 

Jeg har en bachelorgrad så dette dreier seg om en mastergrad, hvis jeg ikke kommer inn på førstevalgte vil jeg jo til NHH, men det blir vell nesten helt umulig å få en bolig der i midten av august?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...