Cthulhu Skrevet 12. juni 2015 Skrevet 12. juni 2015 Vi ser på hvordan ting ikke henger sammen i USB-verdenen.GUIDE: Kjekt å vite om USB 3.1 og Type-C (Ekstra)
TKongen Skrevet 13. juni 2015 Skrevet 13. juni 2015 Thunderbolt 3.0 høres magisk ut I forhold til andre standarder har Thunderbolt alltid vært. Standarder som USB og HDMI osv er jo klart dårligere enn Thunderbolt/DP. Problemet er at USB og HDMI blir brukt så mye. Med USB type-C kontakt for thunderbolt derimot.. da kan det nok bli langt lettere å få brukt både DP og Thunderbolt. 1
Conda86 Skrevet 14. august 2015 Skrevet 14. august 2015 Tenk å få byttet ut samtlige kontakter med USB-C. Skjermkabel, strømkabel osv... Da hadde man sluppet å legge 4-5 overganger i alle møterom og bare hatt 1 kabel overalt
TKongen Skrevet 14. august 2015 Skrevet 14. august 2015 Tenk å få byttet ut samtlige kontakter med USB-C. Skjermkabel, strømkabel osv... Da hadde man sluppet å legge 4-5 overganger i alle møterom og bare hatt 1 kabel overalt Thunderbolt 3 med USB-C støtter video, vanlig data, lyd, strøm, PCI-E osv osv. Den støtter alt. Apple bruker jo Thunderbolt til sine skjermer, en kabel og alt er koblet til. Så det finnes absolutt, det er bare det at HDMI/USB er så utbredt, selv om de er langt dårligere enn alternativene som Thunderbolt/DP.
Chiron Skrevet 2. mars 2019 Skrevet 2. mars 2019 som designet,og fikk gjennom aksept for "PLUG&PRAY"-kontakten, burde vært henrettet,selv om jeg egentlig er mot dødsstraff. ;-) De har nok rotet bort ei uke av livet mitt,samt at jeg har veltet,og ødelagt etpar enheter gjennom årene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå