Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Dual screen problemer


Anbefalte innlegg

Hei. Formaterte pc'en i går og nå funker ikke den andre skjermen. Dette skjedde forrige gang jeg formaterte. Da byttet jeg bare ut skjermen. Har ikke tilgang til flere skjermer nå.
Skjermen er der, men den står i power saving virker det som. 
LEDlyset på skjermen er blinker grønt og orange

Har prøvd å bytte kabler

 

Benq GL2450

Benq T221WA (denne funker ikke)

ASUS P8H77-V LE
Intel i5 3570

Sapphire radeon HD7850

post-271753-0-00469200-1434021648_thumb.jpg

Endret av wranggggz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hm, rart. Nesten fristet å spørre om riktig input er valgt på skjermen. :p Mulig det er skjermen som sier farvel da..

Blir litt vanskelig å se om det riktig input valgt på skjermen når man ikke får liv i den..

Akkurat det samme skjedde forrige gang jeg formaterte.. Skjermen skal jo ikke si farvel pga en formatering.. :S

Lenke til kommentar

Prøvd alle utganger på GPU også regner jeg med. Test skjermen på en annen maskin/ dekoder/ hvasomhelst også for å være sikker. Hvis det ikke fungerer så får du slenge den til resirkulering :(

Har testet alle.. 

Den fungerte helt til windows var ferdig installert såvidt jeg husker..

Men at skjermen blir "ødelagt" etter formatering gir ingen mening.. Er jo 2. gang det skjer :hmm: :hmm:

Lenke til kommentar

Nå kom jeg på en ting som pleide å skje hos meg også, der skjermen ikke klarte valgte innstillinger og ble "out of range". Da ble også skjermen svart eller gikk i "power save mode". Enkelt sagt betyr det at skjermen ikke støtter enkelte oppløsninger. Kan det samme ha skjedd med deg og muligens?

 

Hvis du fortsatt får tatt printscreen av andre skjermen, prøv med andre oppløsninger. Kanskje det vil hjelpe.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nå kom jeg på en ting som pleide å skje hos meg også, der skjermen ikke klarte valgte innstillinger og ble "out of range". Da ble også skjermen svart eller gikk i "power save mode". Enkelt sagt betyr det at skjermen ikke støtter enkelte oppløsninger. Kan det samme ha skjedd med deg og muligens?

 

Hvis du fortsatt får tatt printscreen av andre skjermen, prøv med andre oppløsninger. Kanskje det vil hjelpe.

Har prøvd alt..  Kjøpte ny skjerm! ;D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...