Gå til innhold

[Løst] Salg av PC-komponenter samlet (pris?)


Anbefalte innlegg

Skal nå selge noen gamle pc-deler ettersom jeg har oppgradert.

 

 

Skjermkort: Sapphire Radeon HD 6850 1GB GDDR5

Hovedkort: ASUS Crosshair IV Formula, Socket-AM3

Prosessor: AMD Phenom II X6 1090T Black Edition

Ram: Corsair Dominator DHX+ DDR3 1333MHz 8GB

 

+ en strømforsyning på 730W produsent Hiper (ganske ukjent egentlig) men har testet og denne holder voltages som den skal.

 

Dette har blitt brukt i 4 år og ingenting har vært overclocket, rundt 30-45C på alle komponenter gjennom årene.

 

Så jeg lurer på hva jeg kan selge dette for? hva vil være en ålreit pris som selger relativt raskt?

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

HK, 500,-

CPU: 500,-

GPU: 300,-

RAM: 300,-

PSU: 300,-

 

Du får lett 2000kr for dette og det vil til og med være et godt kjøp. En tenåring som bare vil ha en maskin til LOL eller noe slikt gjør et kjempekupp. Lager du en god annonse og slenger med et billig kabinett vil du kunne klare 3000kr. 

 

Jeg sitter selv på en 1090t og samme hovedkort, men har et mye kraftigere skjermkort. Maskinen min drar det meste av spill på høy grafikk og høy oppløsning uten problemer. Det er egentlig ikke prosessoren din som gjør maskinen "dårlig", men grafikkortet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

2000kr maks, kanskje mindre også, det er ikke akkurat de beste greiene du har etter dagens standard, men det funker jo greit til kontor jobb og eldre spill, men det er fryktelig lite å hente.

Har faktisk kjørt CS GO på 150-200fps med dette oppsettet dette året, så vil si at den funker bra  til dota2, LoL osv. men takk for svar! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...