Gå til innhold

Spillere over 25


Anbefalte innlegg

Heisann, lurer på om de er noen jevnaldrende der ute som vil begynne å game litt sammen. har steam konto som jeg sender på pm evt.

Spiller for øyblikket- arma 3, skyrim, track mania, aoe 2 og sitter å har en kjøp knapp på både gta 5, heroes 7 og/eller Batman Arkhamnight.

Endret av Nimbus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann, lurer på om de er noen jevnaldrende der ute som vil begynne å game litt sammen. har steam konto som jeg sender på pm evt.

Spiller for øyblikket- arma 3, skyrim, track mania, aoe 2 og sitter å har en kjøp knapp på både gta 5, heroes 7 og/eller Batman Arkhamnight.

 

 

Vi er ca 4 som gamer sammen. Vi gamer egentlig det meste, men det går i: Heroes Of The Storm, Dota 2, WOW, og egentlig mye annet. Vi er mye på teamspeak sammen og du er velkommen. Vi er alle fra 29 til 32 år gamle.

 

Vi spiller GTA V også og trenger folk til å bli med på heists.

 

Fint om du kan adde meg: Det er en smurfekonto jeg bruker på DOTA 2 så jeg får ikke lagt til noen før jeg kjøper et spill, sender konto på pm nå.

Endret av Janbanan123
Lenke til kommentar

Jeg er 32 og spiller en del.

Av de du nevner så spiller jeg kun trackmania (2 stadium?) samt at jeg vurderer å gå til innkjøp av Heroes 7.

Spilte også litt GTA5 online, men kjenner ingen andre som gjør det så det ble bare for en stund da det sikkert er mer morro med flere.

 

For tiden hart jeg blitt ganske så opphengt i Dirty Bomb (FPS) som er gratis å spille.
Føler heller ikke det er p2w.

Må gjerne legge meg til om du vil.

Steam navn kan du få på PM om du vil

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...