Gå til innhold

Bard's Tale IV kommer snart via Kickstarter og Inxile


Anbefalte innlegg

Er du en av oss som vokste opp på 80 tallet og brukte utallige timer på Bard's Tale rollespillene?

Da kan du virkelig glede deg til det fjerde spillet i serien og forhåpentligvis så vil det by på mange timer med utfordringer og gåter som man må løse , men i et langt mer moderne og friskt brukergrensesnitt.

 

Om noen dager så vil det startes en ny Kickstarter kampanje for å finansiere utviklingen av dette spillet og blir du med på den så kan du få med på kjøpet Wasteland 2 eller The Witcher 1 eller 2.

 

Siden jeg selv er en fan av Serien så kommer jeg garantert til å bli med og støtte prosjektet.

 

 

Jeg var knappe 10 år når jeg spilte mitt første Bards Tale spill og det er takket være dette spillet at jeg ble helt hektet på lignende spill og senere spill som Baldurs Gate og lignende. Greide så vidt å runde det første spillet, men spill nr 2 og 3 ble det langt vanskeligere å mestre , hovedsakelig pga at jeg da også hadde litt mer fokus på Nintendo / Amiga og diskene mine tok kvelden etter at jeg sølte cola på dem en sen kveld som tenåring.

 

Har du selv noen erfaringer med disse spillene? Noe spesielt du husker?

Endret av Malvado
La til manglende link.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...