Gå til innhold

Rettskrive


Shotflaks

Anbefalte innlegg

Kan noen ta å penskrive og eller evt. forlenge også hvis mulig, hadde satt utrolig stor pris på det.
Takk skal DU ha.

 

Dette er bare en tilfeldig tekst jeg har skrevet.
 

Jeg ser ikke mye norsk ut, men jeg prater faktisk språket likte godt som en normann som er født og oppvekst i sitt eget land, DU hadde aldri greid å ha tatt meg for å være en utledening over telefon!
Jeg blir til og med stadigvekk spurt om jeg er adoptert. Ikke nok med det, men jeg jobber knallhardt for pengene også.
Tenk bare hvis alle utledeninger hadde vært som meg og hvor bedre hadde ikke ting da vært her i dette landet!

Det skader ikke å skryte litt av seg selv til tider, må si meg ganske så fornøyd med det jeg har greid å oppnå!
 

 

Takk :)

 

Endret av Shotflaks
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ser ikke mye norsk ut, men jeg snakker faktisk språket like godt som en som har norsk som morsmål. Du ville aldri klart å avsløre at jeg er utlending over telefonen! Jeg blir til og med stadig vekk spurt om jeg er adoptert. I tillegg jobber jeg knallhardt for pengene! Tenk hvis alle andre utlendinger kunne ha lært seg språket godt og jobbet hardt for pengene! Da hadde ting vært bedre i dette landet. Det skader ikke å skryte av seg selv til tider. Jeg må si meg ganske så fornøyd med det jeg har greid å oppnå!

 

 

Det at jeg har endret på noe, betyr ikke at jeg mener det nødvendigvis er feil. Andre kan se over min tekst og rette opp ting jeg har gjort feil. Jeg er lite vant med å bruke utropstegn. 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...