Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Legen: skulle bare høre om du kom idag

Meg: Ja.

Legen: har du gjort det du skulle?

Meg: Nei.

Legen: ikke??

Legen: dette får vi snakke om når du kommer.

Nå vil jeg iiallefall ikke til legen :(

Edit: Grisen var søt, men det var det.

Endret av Overmoden2.0
Gjest Slettet+5132
Skrevet

Legen: skulle bare høre om du kom idag

Meg: Ja.

Legen: har du gjort det du skulle?

Legen: ikke??

Legen: dette får vi snakke om når du kommer.

Nå vil jeg iiallefall ikke til legen :(

Edit: Grisen var søt, men det var det.

Hva slags lege er det som ringer og holder på sånn?

Jeg synes grisen var søt, dama syns også det. Jeg skal så jævlig ha minigris en gang. <3

Skrevet

Han er egentlig veldig god. Og til min store sorg så blir han vekke i 6 mnd :O

Er en grunn til at han ringer meg. Er bedre at han gjør det så jeg kan si nei, enn at han sitter å venter på en som ikke kommer. Ironien i det hele var når jeg sto og skulle betale så kommer han ut og roper mitt navn,og jeg bare "ehm, det var meg" så lo han å gikk.

Skrevet

En god lege er gull verd. Selv tar jeg bussen i tre kvarter til legen min, enda  det er et legekontor tre minutter unna her med buss.

Skrevet

Jeg gruer meg til å få vikar i 6 mnd. Mitt oppi alt så skal jeg plutselig forholde meg til en ny en. Samme når jeg var gravid, droppa jordmor og gikk heller til fastlegen på kontroll. Han kjenner meg og min historie. Har hatt han som jeg i 20 år nå. Herregud det er lenge det.

Skrevet (endret)

Nei, min lege er best. Og så er han så kjekk. Ei venninne går til samme. Hun latet som hun hadde kjent en klump i brystet bare så han måtte kjenne. Er det rart jeg er sånn som jeg er. Som har sånne venner.

Endret av Overmoden2.0
Skrevet

Jeg har blitt fingret i rumpa av så mange leger, så det har jeg gått litt lei. Ene var forresten en ung lege på Ullevål, seriøst en av de peneste/vakreste/fineste jeg noensinne har sett. Tror jeg måpte når hun kom inn i rommet jeg lå.

Skrevet

Jeg og han jeg bor med bruker samme lokale lege her. Han kom tilbake etter et besøk og sa at de unge sykesøstrene flørtet med han og spurte om han var singel.

Da jeg dro dit et par uker senere ble jeg forsøkt sjekket opp av fnisete damer i 40-årene. :(

• Liker 2
Skrevet

Du burde teste det. Det er spennende.

Føler det er mer spennende å gjøre slikt på soverommet. Hos legen tror jeg det føles litt mer klinisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...