Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

[Løst] Fare for å bli gravid? - ubeskyttet sex to ganger


Imis

Anbefalte innlegg

En venninne gjorde et dumt valg med å ha ubeskyttet sex torsdag og igjen ubeskyttet sex igår (lørdag) på fylla! Personen fra torsdag hadde kontroll og kom ikke, mens personen fra lørdag er usikkert, mest sannsynlig ikke da hun ikke merket noe og han ikke husker helt nøyaktig, men stoppet opp hver gang det nærmet seg. Hun vurderer angrepille, men er livredd for bivirkninger og livredd for å bli gravid! 
Siste menstruasjon var for ca. 2 uker siden, er det stor fare for at hun kan bli gravid av dette?

Ja, dumt valg hun angrer veldig mye på da hun aldri har vært uansvarlig og nå er hun livredd!
Skjønner kritikken og det er forstått, men setter pris på ordentlig svar fra noen!

Endret av Imis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så det var 2 forskj. personer på 1 uke, noe i meg sier at hvis hun er så dum fortjener hun å lære på den harde måten :p

Sånn kan det gå når man har blitt ødelagt av eksen og skal på an igjen etter 5 mnd for første gang! Idioti og ingen excuse på det nei and she knows it! 

Lenke til kommentar

 

Så det var 2 forskj. personer på 1 uke, noe i meg sier at hvis hun er så dum fortjener hun å lære på den harde måten :p

Sånn kan det gå når man har blitt ødelagt av eksen og skal på an igjen etter 5 mnd for første gang! Idioti og ingen excuse på det nei and she knows it! 

 

 

Har ikke mye til overs og sans for løstøser, men bra at hun i det minste har fått opp aua nå da. Tips: Jeg har en hettegenser som henger på veggen veldig nærme senga der jeg har lagt en del kondomer oppi, skulle det bli no er det bare en armlengde unna og så vips er plutselig nisselua sikret.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...