Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Mellomtung på "Vegvesen Tralle"?


Anbefalte innlegg

Hei! 

 

Jeg har en KTM 525 og den har bare konstruktiv hastighet 90 km/t i vognkortet, men hvem kjører org KTM...

 

Jeg vet det er lite sannsynelig at jeg blir stoppet og tatt på trallen, men hvis sjansen er der, hva gjør jeg?

 

Har hørt rykter om at siden det ikke er moped kan jeg ha 15 km/t over konstruktiv hastighet på trallen. Den måler jo bare opp til 99-100, så vet noen av dere? Er dette sant?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

Dumt spm, men hvorfor ikke fjerne plomba, vise den på en stasjon og få fjernet eller høynet hastigheten? Går utifra at den står med riktig motor og hester slik at du ikke får noen økonomiske overraskelser der.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Sykkelen er jo i kategorien mellomtung selv om den går over 90 km/t. Sykkelen kan bare ikke ha mer enn 47-48 HK tror jeg det var, så sykkelen må vel plomberes ned til dette da jeg regner med en 525 har mer enn 50hk. Står det i vognkortet at den ikke kan gå over 90? Hva er det for noe tull? 

Lenke til kommentar

Sykkelen er jo i kategorien mellomtung selv om den går over 90 km/t. Sykkelen kan bare ikke ha mer enn 47-48 HK tror jeg det var, så sykkelen må vel plomberes ned til dette da jeg regner med en 525 har mer enn 50hk. Står det i vognkortet at den ikke kan gå over 90? Hva er det for noe tull? 

KTM kommer med crossfelger, da disse ikke er laget for høyere enn 90, vil jeg tro ihvertfall

Lenke til kommentar

 

Sykkelen er jo i kategorien mellomtung selv om den går over 90 km/t. Sykkelen kan bare ikke ha mer enn 47-48 HK tror jeg det var, så sykkelen må vel plomberes ned til dette da jeg regner med en 525 har mer enn 50hk. Står det i vognkortet at den ikke kan gå over 90? Hva er det for noe tull? 

KTM kommer med crossfelger, da disse ikke er laget for høyere enn 90, vil jeg tro ihvertfall

 

Har aldri hørt om dette før, men er i så fall veldig enkelt å bare skifte dekk da

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...