Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Breiband og mini-nettverk


Anbefalte innlegg

Hei

 

Me har no fått mulegheiten til å bestilla breiband frå www.vikom.no.

Det er foreløpig 3 PC'ar i husstanden som skal nytta dette, og talet vil nok stiga etter kvart. Helst vil eg ha mulegheit for oppkopling for minimum 8.

 

Eg har ikkje så god peiling på nettverk. Eg las guiden her, og slik eg forstår det, er det altså ein router som er det beste for dette formålet.

 

Slik har eg tenkt det:

  • Min PC skal brukast til fildeling
  • Mamma har ein skrivar på sin PC som må kunne nyttast av alle
  • Min deler internett

Eg veit jo ikkje heilt om det er slik det vil fungera. Viss det er muleg å kopla breibandet og skrivaren rett innpå routeren, er kanskje det det beste?

 

Uansett korleis det blir. Kva vil eg trenga? Kva router? Kva kablar? Alle maskinane (trur eg) har ethernet nettverkskort 10/100 mbps.

 

kva vil eg trenga utanom?

 

takk for alle svar. eg er fullstendig blank på dette området :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eg har ikkje så god peiling på nettverk. Eg las guiden her, og slik eg forstår det, er det altså ein router som er det beste for dette formålet.

et :roll:

Det så ut til og være noe rart noe i følge websidene, radio ene veien og ISDN som retur.

Tror ikke du finner routere som støtter en slik løsning.

Lenke til kommentar
Eg har ikkje så god peiling på nettverk. Eg las guiden her, og slik eg forstår det, er det altså ein router som er det beste for dette formålet.

et  :roll:

Det så ut til og være noe rart noe i følge websidene, radio ene veien og ISDN som retur.

Tror ikke du finner routere som støtter en slik løsning.

hmm...

 

okey.... korleis skal eg gjera det då?

Lenke til kommentar
Hei

 

Me har no fått mulegheiten til å bestilla breiband frå www.vikom.no.

Det er foreløpig 3 PC'ar i husstanden som skal nytta dette, og talet vil nok stiga etter kvart. Helst vil eg ha mulegheit for oppkopling for minimum 8.

 

Eg har ikkje så god peiling på nettverk. Eg las guiden her, og slik eg forstår det, er det altså ein router som er det beste for dette formålet.

 

Slik har eg tenkt det:


  •  
  • Min PC skal brukast til fildeling
     
  • Mamma har ein skrivar på sin PC som må kunne nyttast av alle
     
  • Min deler internett
     

Eg veit jo ikkje heilt om det er slik det vil fungera. Viss det er muleg å kopla breibandet og skrivaren rett innpå routeren, er kanskje det det beste?

 

Uansett korleis det blir. Kva vil eg trenga? Kva router? Kva kablar? Alle maskinane (trur eg) har ethernet nettverkskort 10/100 mbps.

 

kva vil eg trenga utanom?

 

takk for alle svar. eg er fullstendig blank på dette området  :roll:

Det er helt enkelt. Du installerer PCI-kortet som du får fra Vikom i samme maskin som du har ISDNkort/modemet i. Deretter aktiverer du Internet Connect Sharing i ISDN/modempåloggingen for Vikom.

 

Alle maskinene må selvsagt ha nettverkskort installert, og for flere enn to maskiner behøver du en switch eller hub for på vanlig vis sette opp et hjemmenettverk. Tror ikke du kan bruke router all den tid at tuneren er installert i en maskin.

 

Vi har bredband fra Vikom, og det fungerer helt utmerket på 4 maskiner hos oss.

 

Ta kontakt hvis jeg kan være til hjelp. tlf. 53 74 24 44

Lenke til kommentar

takk for svaret, josefsen. det var til stor hjelp :-)

 

Breibandet er no bestilt, og eg kan ikkje beskriva kor sterkt eg ser fram til det *grin*

 

Det neste spørsmålet mitt blir då angåande nettverket, som eg skal bestilla utstyr til i dag:

 

Kva er best? Switch eller HUB? Kva er eigentleg skilnaden?

Trur eg kjem til å gå for ei trådlaus nettverksløysing, iom. at avstanden frå maskinane er litt for lang til å trekkja lange leidningar :shrug: (har ikkje sjekka prisen endå :wow: )

Lenke til kommentar

hmmm....

er inn på prisguiden, og studerer prisane på switch/hub:

 

HUB:

3Com OfficeConnect 8 port Hub - 828,-

 

Switch:

CNet Switch Mini 8 Port 10/100Mbps - 291,-

Unex Switch 8 Port 10/100 Mbps - 287,-

3Com OfficeConnect Switch 8 - 414,-

SMC EZ6508TX 8 porter - 417,-

 

Dette var jo då berre få av ganske mange, men kva er best? Prisskilnaden er jo ikkje akkurat enorm, men merkbar.

 

Trådlause nettverk ser eg er frå 732,- og oppover, men kva treng eg i kvar PC for å nytta dette? er det ein sendar frå nettverkskortet, eller det eit eige kort?

 

Er det noko som kan anbefalast framfor andre ting på den trådlause fronten?

Endret av Gullars
Lenke til kommentar

Du må ikke kjøpe HUB. Switch er bedre mere og fremtidsrettet. Har selv skiftet fra HUB til Switch, men det kom også av at den hubben jeg hadde var bare 10mbps. En 10/100 HUB er dyr, en 8 port switch kan du få for under 300 kroner på Komplett. Dette gjelder kablet utstyr. Har selv strukket kabel rundt omkring i nesten hele huset, og det gikk greit det. Kjøpte kabler på 20 meter og koblet de sammen med skjøtestykker.

Lykke til med breibandet, det er herlig å være på nett med skikkelig hastighet!

Lenke til kommentar

Joda, jeg bor i Sveio Kommune. Ser rett over til masta på Siggjo (bruker inneantenne til breibandet) Det er godt å ha gode naboer på Bømlo om får ting til!

 

Jeg har ingen erfaring med trådløst nettverk, så der kan jeg ikke bidra. Men du må i allefall ha trådløs nettverkskort i hver maskin og trådløs switch for å få det til. Tror ikke at det vil være særlig vanskelig å få det til å fungere, men her er det mange i forumet som kan hjelpe til.

Lenke til kommentar

Går for switch med kablar.

 

Tenkte eg skulle kjøpa denne switchen:

SMC EZ Switch 10/100 Mbps 8P

360 kroner på Komplett

 

Nokon innvendingar?

 

Elles fann eg ut at eg bør kjøpa ein laaang kabel, som eg får dela opp...

Men eg blei litt forvirra på sidene til Komplett. Gjekk inn på 'TP Bulk', og der står bl.a. følgjande:

Installasjonkabel UTP CAT5E 100m trommel

Patchkabel SFTP CAT5E 300m boks

Patchkabel UTP CAT5E 100m trommel

 

Kva for ein type er det eg skal ha? :shrug:

 

Til slutt fann eg ut at ein 10-pack av dette fekk vera nok:

RJ-45 UTP CAT5 modulær plugg

- 10-pack, 8/8, for rund kabel

 

Viss ikkje nokon har nokon innvendingar, er det vel då eigentleg berre dei kablane eg stussar på...

 

Nokon som kan svara meg på det?

Lenke til kommentar

Hei

Bruker også breiband fra Vicom, eg har dette trålause og det fungerer heilt fint.

Denne er koblet til den som nettverkskortet fra vikom er i http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...9&GrpID=16&s=pl her får du også med ett kort som du kan ha i ein berbar pc viss du har, og dette kann du bruke i andre stasjonere pc'ar viss du har http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...&GrpID=16&s=kom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...