Gå til innhold

Nasjonal Fotovandring 2015!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei folkens! Våre lokale samarbeidspartnere i Østfold har ikke ønsket å gå videre med arrangementet lokalt i år, og vi må være forberedt på at enkelte lokale arrangører ønsker en "pause", da fotovandringen helt klart krever en del jobb og ressurser fra de involverte fotoklubbene.

 

Jeg håper og tror Østfold er tilbake på kartet i 2016 - og i år må dere gjerne delta i nærmeste by, enten det blir Oslo, Drammen eller Tønsberg.

 

Mvh Morten

Prosjektleder, Japan Photo

Lenke til kommentar

Var med i Tønsberg i fjor, lurer på om jeg skal ta turen til Porsgrunn i år! Bodde der i barndommen og har mange kjære minner derfra.

 

'Min lørdag' er jo et særs åpent og spennende tema, kan bli morsomt dette :)

Ja, siden det er såpass "få" byer med, så kan det jo være kjekt å besøke en "nabo".... 

Jeg tar turen til Kristiansund, trur eg, siden Molde ikke er deltakerby...  

Synes temaet er såpass "åpent", at det skal bli spennende å se hva det bringer av resultater.. :yes:

Lenke til kommentar

Ja, resultatene kan jo bli hva som helst egentlig.

 

Må/bør/kan man skrive en liten kommentar til hvert bilde for å forklare sammenhengen med temaet? Det virker jo lite sannsynlig, tanken er vel alltid at bildet skal tale for seg selv. Hvordan formidle at det er nettopp din lørdag, og hva som gjør den til akkurat det? En is på bryggekanten er ikke nødvendigvis noe fast rituale på lørdager, men hvem skal vite det? Og spiller det noen rolle? Spennende :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...