Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Guttungen ønsket seg en CS :GO server, jeg bestilte det på bisecthosting og ga pålogginsinfo, ip osv til guttungen.

 

Det tok ikke lange stunden før spørsmålene kom haglende, jeg kunne vel ikke svare på et eneste og sendte alle spørsmålene til support via en ticket.

 

Svaret overrasket meg litt, de kunne ikke hjelpe med å sette opp serveren, de meste styres via steam sa de.

 

"Unfortunately the Source servers are provided unmanaged, the resources on the control panel for the servers allow you to change and modify the server however you want"

 

Oppskriften de ga var:

 

"Best thing to do is set up a workshop collection on steam, then follow these steps:

Go to CommandLine Manager then Custom commands and click new
Tick the server Config, workshop collection ID and workshop authkey boxes and enter the collection ID and authkey
Click save and click select on the new commandline"

 

Fremdeles skjønner ikke jeg et kvekk.

Skjønner vel egentlig ikke så mye av guttungens ønsker for serveren heller:

 

MG (minigame)
-knife
-store
-credits
-autobhop
-getskin
-vaultmap
-different course maps

 

Noen som kan hjelpe meg og guttungen?

 

Takk for svar

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har dessverre ikke brukt denne måten å sette opp server på, men synes også det var vanskelig å finne noe guide på det her, virker litt dårlig. 

 

Har du brukt mye på serveren? Vent litt og se om noen har peiling hvis ikke ville jeg sett på en annen type oppsett.

Lenke til kommentar

Du må ha Steam, holde musen over biblioteket og finne "Verktøy" som kommer opp der, så installere Source Dedicated Server i listen.

Herfra følger du det de skrev til deg (vil jeg tro, har ikke installert Source Server selv så du får se).

 

 

Se her:

https://developer.valvesoftware.com/wiki/Counter-Strike:_Global_Offensive_Dedicated_Servers#Downloading_Counter-Strike:_Global_Offensive

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...