Gå til innhold

Solgte World of Warcraft-juks i over 5 år – nå har de stengt metoden


Anbefalte innlegg

Har brukt demonbuddy aktivt i lang tid selv på opp til 7 boter og er veldig fornøyd med programmet. Før så mutliboxa jeg 4 kontoer VELDIG aktivt og passerte vel 3000 timer på min første konto innen 2 år men pga det elendige loot systemet til Diablo så jeg at jeg egentlig bare kastet bort masse masse timer på å stange i veggen hele tiden fordi diablo 3 ikke har noen belønnings system utifra hvor mange timer du bruker, alt er RNG.

 

F.eks

 

Det gikk 1,5 år uten å få en eneste SMK til WD, 2 år uten en WoW til Wizard og Furance kom nesten aldri til min Barbarian, de jeg fikk hadde DÅRLIG stats at de nesten var instant salvage, samme gjaldt Kridershot til min DH.

 

Jeg valgte så å prøve å bote en konto og etter en stund botet jeg alle kontoene. Det tok fremdeles LANG tid før jeg fikk gode BiS items men nå kunne jeg ihvertfall gjøre andre ting mens botene gjorde jobben, f.eks ha et sosialt liv :p

 

Nå har jeg solgt unna 2 kontoer (ca 400-500 euro pr konto), 2 har blitt bannet (en i September og en i Juni ifjor) og har nå kun 2 hovedkontoer og 1 som jeg bruker til å samle Keys for Hellfire amuleten.

At du kastet bort så mye tid på spillet før du skjønte at det var et dårlig spill er jo kun din egen feil. Men kanskje du har lært noe av det. At mye av det som skjer blir styrt av tilfeldige tall har jo alltid vært en av kjerne-elementene i Diablo serien, så det er ikke noe du burde bli overrasket over.

 

Det er ikke noe galt i bruke mye "RNG" i dataspill. Hvordan du gjør det og spilldesignet forøvrig er derimot veldig vesentlig. Diablo er jo bare masse klikking og minimalt med ferdigheter eller problemløsing så det er jo ikke rart om det blir kjedelig etter hvert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

 

 

 

Good riddance. Bots er utelukkende ødeleggende for online-spill, og privatpersoner som bruker de er korttenkte egoister. Forøvrig synes jeg ikke noen annen straff enn sletting av kontoen er passende. 6 måneder betyr et halvt års pause før man kan fortsette jukset

 

Nå kommer vel nye bots relativt kjapt, men forhåpentligvis viser disse seg enklere å spore enn honorbuddy var

 

Bots er en bieffekt av gamedesign som ikke er i forbrukerenes interesse, det som er passende er en redesign av spillet.

 

AtW

 

 

Det var temmelig bastant. Mener du at det alltid er slik at der bots eksisterer burde spillet redesignes?

 

 

 

 

 

 

 

Good riddance. Bots er utelukkende ødeleggende for online-spill, og privatpersoner som bruker de er korttenkte egoister. Forøvrig synes jeg ikke noen annen straff enn sletting av kontoen er passende. 6 måneder betyr et halvt års pause før man kan fortsette jukset

 

Nå kommer vel nye bots relativt kjapt, men forhåpentligvis viser disse seg enklere å spore enn honorbuddy var

 

Bots er en bieffekt av gamedesign som ikke er i forbrukerenes interesse, det som er passende er en redesign av spillet.

 

AtW

 

 

Det var temmelig bastant. Mener du at det alltid er slik at der bots eksisterer burde spillet redesignes?

 

 

Alltid er jo veldig bastant, men ikke så langt unna ihvertfall (med bots mener jeg da ikke direkte cheats i multiplayer-engagments), om spillet krever at du gjør ting som er så kjedelig at du vil at en robot skal gjøre det, så er det noe som bør redesignes om målet ditt er best mulig gameplay (men mye av det forklares jo av at målet ofte er å tvære penger ut av folk)

 

AtW

Spillet skal altså redesignes basert på 100.000 bot brukere i ett spill med 8-10 millioner spillere? 100.000 spillere som ødelegger både balansen i spillet og mye av morroa til millioner av andre. Botting er det samme som juks og er ikke noe bedre enn wall hackere eller aimbot brukere i fps spill som og ødelegger for majoriteten av ærlige gamere.

 

Kansje en ide og heller finne ett annet spill lan synes er mer morro enn og ødelegge balansen, økonomien og Battlegrounds for millioner av andre spillere som sitter igjen med en kraftig redusert spillopplevelse på grunn av egoistiske tullinger som ikke engang liker spillet men alikevel må ødelegge for de som gjør det.

 

Jeg spiller ikke wow nettopp fordi jeg synes grinding eer kjedelig og det var ikke ett spill for meg, men heldigvis finnes det tusenvis av spill der ute jeg synes er mye morsommere og det kunne ikke falt meg inn og starte med Botting og ødelegge for alle andre i wow bare så jeg skal omgå 95% av spill contentet så jeg kan holde på med de 5% jeg liker. Det er ikke verd det på bekostning av alle de andre spillerne.

 

Og jeg vet selv hvor irritert jeg hadde vært om dette skjedde i spill som jeg liker. For eksempel Dayz og alle moddene som Origins hvor folk teleporterer seg rundt på kartet eller noen ganger bak ryggen din og dreper deg eller teleporterer seg bortså snart du skyter på dem og rettferdiggjør de seg med at det er så mye springing i spillet og det er så kjedelig. Men hvis du vil ha action og skyting hele tiden så gå nå å spill cod eller battlefield og ikke ødelegg for alle andre som liker det sånn det er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Juksing er jo ikke bra, men samtidig er det vanskelig å ta Blizzard sin side etter nyhetene om at Apexis gear blir å kjøpe med gull i 6.2. Med Wow token funksjonen som nylig ble innført og den kommende endringen har Wow da virkelig blitt pay to win, da nåværende apexis gear ligger 5 ilv over normal raid, noe som vil tilsi at du kan kjøpe deg inn på inngangsgear til heroic raid. Har vanskelig for å kjefte på noen for botting i et spill hvor det er tilfellet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...