Gå til innhold

Test av Olympus Camedia C-750 Ultra Zoom


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

 

 

Jeg synes testen er bra. Jeg er enig i at kameraet burde hatt billedstabelisator og bedre lcd skjerm.

 

MEN: Jeg har funnet ut en ting som ikke står i bruks anvisningen.

 

Gjør følgende: Trykk utløser knappen halvt inn og hold den sånn.

 

Trykk så inn quick view knappen.

 

Da kommer det et vindu mitt på skjermen med et forstørret bilde inni.

 

Dette hjelper med å se hvor mye du beveger kameraet og fokusen kan sjekkes bedre.

 

Slenger på et par bilder:

 

Panorama bilde. Dette er satt sammen av 3 bilder:

 

panorama 4,6 mb

 

Og et natt bilde med 16 sek lukkertid:

 

Bergen by night 2,6 mb

 

 

 

MVH Øyvind

Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg har nettopp kjøpt meg C-750 og er meget godt fornøyd, særlig med den gode zoomen og 4.0 Mp. Men jeg har fortsatt ikke helt skjønt hvordan jeg zoomer manuelt og hvordan panorama-funksjonen virker... Noe her som kan gi meg en kort forklaring på det? Alle forsøk mottaes med stor takk :)

 

Mvh

Eivind Narvestad

Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg har nettopp kjøpt meg C-750 og er meget godt fornøyd, særlig med den gode zoomen og 4.0 Mp. Men jeg har fortsatt ikke helt skjønt hvordan jeg fokuserer manuelt og hvordan panorama-funksjonen virker... Noe her som kan gi meg en kort forklaring på det? Svar mottaes med stor takk!!

 

Mvh

Eivind Narvestad

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Det sto i testen at det var filtergjenger ytterst på objektivet, så det var ikkeno problem.

 

Det er ikke filtergjenger ytterst... en må skru på CLA-4 adapterringen (ekstrautstyr) før en kan sette på filter...

 

eller har jeg forstått det feil?

 

Har du (forfatter av testen) sett noe jeg ikke har sett?

 

Forresten helt enig: Kameraet er digg, angrer ikke på at jeg kjøpte det i hele tatt! Flott!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...