Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Oppføre seg på date


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er mest sannsynlig sant det hun sier. Sommerferien er rett rundt hjørnet og de fleste elever har fullt opp med eksamener, tentamener osv denne tiden. Ikke tenk så mye denne perioden, gjør som nevnt over her i tråden. Ha det gøy med vennene dine, gå ut og finn på ting. Uten å virke for desperat kan du sende henne meldinger å spørre hvordan det går osv. Ikke sitt å vent på svar, tiden kommer til å gå så sakte. Selv om hun leser til eksamen har hun mulighet til å svare på meldinger. Du kan jo også ringe henne hvis dere har utvekslet telefonnummer. Av egen erfaring så tidlig i en dateperiode kan første møte igjen fort bli kleint. Spesielt etter en måned. Personlig mener jeg at å fysisk snakke til en person gjennon en telefon fungerer bedre enn SMS. Får du positive tilbakemeldinger kan du jo planlegge din neste date? Dere må jo ikke bowle, vet du hva hun liker? Etter denne perioden er hun mest sannsynlig sliten. Ta henne med på noe som er avslappende for dere begge ;)

Endret av MysilBergsprekken92
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Da nærmer det seg tid for hun kommer hjem fra ferie. Håpet er at hun vil treffe meg igjen.

Spørsmålet er hvor jeg bør be henne ut. I tillegg lurer jeg på om jeg bør klemme eller kysse henne (?) Sist vi møttes (1 måned siden) kysset vi da vi sa farvel. Hun sendte melding senere om at hun hadde hatt en fin kveld. Inntrykket er at hun ønsker å treffe meg igjen, men usikkerheten om at unnskylder seg med andre ting for å unngå meg er der. 

 

Btw; Hun kommer hjem på en Lørdag, sik at Søn nok ikke vil være det beste tidspunket for å be henne ut.

 

Håper på svar. Takk!

Lenke til kommentar

Dårlig presisert fra min side, men det er neste helg hun er hjemme. Sinnsykt skummelt å ringe, men er kanskje best det. Tror det fort kan ende opp med at en trenger tid til å se når vi har tid til å møtes noe som skjer over melding etterpå. Likevel ser jeg at å ringe kan være positivt. 

Hvor lenge etter hun har kommet hjem bør jeg gjøre det? 2-3 dager?

Lenke til kommentar

Har sendt en melding om hvordan det går og hvordan eksamen gikk. Ønsker ikke å være for pågående, hvertfall ikke når hun sa at vi kunne møtes etter ferien. I tillegg vet jeg at når en er på ferie ønsker en å glemme det som er hjemme i mange tilfeller.

Lenke til kommentar

Merker jeg burde ringt henne. Er det feil å ringe henne nå, og spør hvordan det går etter å ha sendt melding om det?

Og når bør jeg ringe når jeg skal be henne ut?

 

Ønsker svar!

 

Vent med å ringe hvis du allerede har sendt melding. Hvis ikke virker det bare litt desperat. 

 

Har du satt en dato? Kan være lurt å ha noen mulig datoer som hun kan velge mellom. Du bør ringe en god del dager i forveien før den første planlagte datoen for date er. Sånn at det ikke kommer for brått på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...