Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor kommer alltid gutta tilbake?


Anbefalte innlegg

Har det hendt at du har gjenopptatt kontakten med en jente du datet litt, etter at det var du som forsvant/dumpet henne? I så fall, hvofor?

 

Jeg opplever det stadig vekk, flørter som har forsvunnet uten å si et kvekk, eller avvist meg etterhvert, eller pga livssituasjonen - at det etter lang tid tar kontakt igjen og spør hvordan det går. Det kan være snakk om uker, måneder og år! Hva er greia?

 

Savn, dere fikk ikke bedre, eller ble dere interessert igjen? Det er nesten litt frekt, men hvis man liker den personen godt nok, er det vanskelig å la være å gi det en sjanse da..



Anonymous poster hash: 94ffc...633
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har nå god kontakt med mange jeg har rotet med å til og med eks kjærester. For min del handler det ikke om sex, men heller å kunne ha et vennskap. Man kjenner de jo godt som regel, så slipper å bli sånne stille øyeblikk når man ikke helt vet hva man skal snakke om.

Har litt det problemet med nye folk, det er nå begrenset hvor mye man kan snakke om det været :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

tja... Hadde en sånn, som jeg tok kontakt med etter nesten 3 år. Blant annet fordi jeg var blitt singel igjen ja.

 

I løpet av de tre åra, hadde hun gått i terapi pga depresjon, hadde hverken jobb mann eller barn...

Vi møttes også, og jeg ble slått av hvorfor vi aldri var "sammen" i mer enn 5 uker... For å si det sånn.

 

Har ikke møttes etter det... Jeg gjorde det nok litt for gøy, litt for å se om vi hadde havnet opp i senga igjen. Men det var ingenting mer å satse på der i gården gitt.

Lenke til kommentar

Vel det kan vel ca være tusen grunner her, men for egen har det skjedd pga.

 

-Lett måte og få seg noe på.

-Hatt noe på gang med flere på en tid, valgt den andre, latt "deg" gli vekk av hensyn til dere begge, avslutta det med hu første, nysjerrig på hvordan det kunne gått med deg.

-Hatt følelser for deg som har gjort det komplisert og "bare være venner", men nå er kommet over deg, og satt pris på deg som venn.

osv osv...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...