Gå til innhold

Steinskvettt ... .

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+0987123
Skrevet

Det ble et fint bilde av en vakker Steinskvett .

Fint lys og fargepalett.

Mvh

Alec

Skrevet

Jeg synes bildet er vakkert; duse farger, komp (utsnitt) og rolig sløring bidrar til det. Artig også å se miljø fuglebilder fra deg!

-bjarte.

Hei, Bjarte.

Så hyggelig at du likte dette bildet, - hjertelig takk for positiv tilbakemelding ! :)

M v h Albert.

Skrevet

Flott positur, og blomstene/vekstene i forgrunnen bidrar til å gjøre inntrykket sjarmerende. Flott bakgrunn også.

Vennlig hilsen Ragnar

Hei, Ragnar.

Mange takk for hyggelig, positiv tilbakemelding ! :)

M v h Albert.

Skrevet

Hei Albert,

dette ble lekkert, at dette ikke er sylskarpt spiller ingen rolle..det vakre duse maleriske utrykket og de flotte fargene gjør bildet :)

Mvh Oddmund

Skrevet

Hei Albert,

dette ble lekkert, at dette ikke er sylskarpt spiller ingen rolle..det vakre duse maleriske utrykket og de flotte fargene gjør bildet :)

Mvh Oddmund

Hei, Oddmund.

Takk for hyggelig og positiv tilbakemelding :)

M v h Albert.

Skrevet

Flott komponert med blomstene foran. Ser ut til at du har truffet godt med fokuset. Fikk festet både steinskvett og buskskvett på brikka i går, men ikke på langt nær så bra som dette. :)

Skrevet

Hei Albert

Er inom lit i time outen ;) Fint bilde av steinskvett i fin miljø  :thumbup:  Trekker mange der jeg bor :D

M v h  Leif :grin:

Hei, Leif.

Jaså, du stikker innom, - det er koselig ! ;)

Takk for hyggelig tilbakemelding ! :)

M v h Albert.

Skrevet

Ser ikke skvetten ut denne karen. Et flott bilde hvor farger, skarphet og beskjæring er veldig bra. Fin bakgrunn i bildet

Mvh Torbjørn

Hei, Torbjørn.

Tusen takk for hyggelig, positiv tilbakemelding ! :)

M v h Albert.

Skrevet

Flott komponert med blomstene foran. Ser ut til at du har truffet godt med fokuset. Fikk festet både steinskvett og buskskvett på brikka i går, men ikke på langt nær så bra som dette. :)

Hei, MotoG.

Mange takk for hyggelig tilbakemelding ! :)

Jeg var faktisk nødt til å slå opp i fugleboka for å være sikker på at det var steinskvett jeg hadde fotografert !

M v h Albert.

Skrevet

Jeg synes det var usedvanlig vakkert! Blomstene hevet bildet, ...fra bare å være en pipp på ei grein.. ;)

Hei, Helene.

STOOR takk for en veldig hyggelig tilbakemelding, - også fra deg da, gitt, som fikk meg over på andre typer motiver enn bare fugler ! :)

M v h Albert.

Skrevet

Så var det tilbake i fuglenes rike.

Fint plassert, men har vel fått lide litt for Authors cropping antar jeg da dette vel ikke akkurat er en tam storfugl.

Men det gjør seg så absolutt i sin noe slørethet med et øye stort, vått og blankt som på en bargjest fredagsnatta. Skjønt sistnevnte har nok noe mer sløret blikk også.

Roar

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...