Roar Kneppen Skrevet 9. mai 2015 Skrevet 9. mai 2015 Ikke så kommanderende denne som de med litt annen farge på uniforma. Jeg har ikke tall på hvor mange år min mor hadde en slik i et blomsterbed på hytta i min barndom og ungdom. Fint presenter i en svak diagonal linje. Ved å holde kamera litt på skrå slik jeg ofte gjør på slike motiver ville diagonallinjen blitt noe brattere og kanskje økt spenningen noe. Bare et tips du kan prøve ut hvis du vil. Roar
Torhild Jansen Skrevet 9. mai 2015 Skrevet 9. mai 2015 Denne vårblomsten er så fin, her nydelig presentert mvh Torhild
Fredrik N. Skrevet 9. mai 2015 Skrevet 9. mai 2015 Nyydelig bilde av blomsten! Flott fargegjengivelse og lys. mvh Fredrik
Albert Andersson Skrevet 9. mai 2015 Forfatter Skrevet 9. mai 2015 Ikke så kommanderende denne som de med litt annen farge på uniforma. Jeg har ikke tall på hvor mange år min mor hadde en slik i et blomsterbed på hytta i min barndom og ungdom. Fint presenter i en svak diagonal linje. Ved å holde kamera litt på skrå slik jeg ofte gjør på slike motiver ville diagonallinjen blitt noe brattere og kanskje økt spenningen noe. Bare et tips du kan prøve ut hvis du vil. Roar Hei, Roar. Mange takk for hyggelig tilbakemelding og godt tips ! Jeg "tiltet" faktisk kameraet litt mot høyre, men sikkert ikke nok til å skape spenning i bildet, så det skal jeg gjøre neste gang ! M v h Albert.
Albert Andersson Skrevet 9. mai 2015 Forfatter Skrevet 9. mai 2015 Nyydelig bilde av blomsten! Flott fargegjengivelse og lys. mvh Fredrik Hei, Fredrik, og mange takk for hyggelig kommentar ! M v h Albert.
Rolf Kristensen Skrevet 9. mai 2015 Skrevet 9. mai 2015 Ett flott bilde av en flott blomst. God eksponering og meget bra skarphet over hele blomsten. Bra jobba ! Mvh. Rolf
Fotoskrulla Skrevet 9. mai 2015 Skrevet 9. mai 2015 En sånn har jeg også i hagen, de er fine....og tidlige! Flott bilde dette!
Ragnar Skj Skrevet 9. mai 2015 Skrevet 9. mai 2015 Fint utsnitt, vakre blomster mot behagelig dus bakgrunn. Vennlig hilsen Ragnar
Albert Andersson Skrevet 10. mai 2015 Forfatter Skrevet 10. mai 2015 Ett flott bilde av en flott blomst. God eksponering og meget bra skarphet over hele blomsten. Bra jobba ! Mvh. Rolf Hei, Rolf. Mange takk for hyggelig tilbakemelding ! M v h Albert.
Albert Andersson Skrevet 10. mai 2015 Forfatter Skrevet 10. mai 2015 En sånn har jeg også i hagen, de er fine....og tidlige! Flott bilde dette! Hei, Helene. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! Og dessuten tåler disse plantene å flyttes på ! M v h Albert. 1
Albert Andersson Skrevet 10. mai 2015 Forfatter Skrevet 10. mai 2015 Fint utsnitt, vakre blomster mot behagelig dus bakgrunn. Vennlig hilsen Ragnar Hei, Ragnar. Mange takk for hyggelig tilbakemelding ! M v h Albert.
Albert Andersson Skrevet 10. mai 2015 Forfatter Skrevet 10. mai 2015 Denne vårblomsten er så fin, her nydelig presentert mvh Torhild Hei, Torhild. Mange takk for hyggelig kommentar ! Ja, denne planten / blomsten lyser opp på skyggefulle plasser i hagen ! M v h Albert.
Ovidia2 Skrevet 10. mai 2015 Skrevet 10. mai 2015 Vakkert bilde av vårtegnet! Grønt og rosa er så nydelig! God søndag! Hilsen Tove
Albert Andersson Skrevet 11. mai 2015 Forfatter Skrevet 11. mai 2015 Vakkert bilde av vårtegnet! Grønt og rosa er så nydelig! God søndag! Hilsen Tove Hei, TCL Photography. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Tove ! M v h Albert.
Anbefalte innlegg