Swifty Skrevet 6. november 2003 Skrevet 6. november 2003 Hei Etter at 1 disk krasjet hos meg mistet jeg programmene mine, hadde en gang en firewall men husker ikke hva det heter vanskeligt å finne en firewall på internett når man ikke vet hva den heter , den var foresten gratis, så ikke kom her å klag Har brukt zonealarm og denne lagte bare rot. 1 gang i uken ble innstillningne min borte...dvs. at jeg måtte akseptere alle programmene på ny ble for strevsomt Noen som har noen andre forslag?
insider Skrevet 6. november 2003 Skrevet 6. november 2003 norton sin firewall fungere jo fint - men den koster :grine:
Swifty Skrevet 6. november 2003 Forfatter Skrevet 6. november 2003 norton sin firewall fungere jo fint - men den koster :grine: Hm..denne har jeg ikke prøvt, skulle kanskje det...kan det stemme at det er en som heter keiro eller noe slik også? tror det va det den jeg brukte før... EDIT: hvert fall ett eller annet som ikke er så langt i fra keiko (hvalen)..
lansiden.no Skrevet 6. november 2003 Skrevet 6. november 2003 Kerio Personal Firewall ? men den er ikke helt gratis da "License: Free to try, $39 to buy" --> http://download.com.com/3000-2092-9032150.html?tag=lst-0-7 Da anbefaler jeg deg heller Sygate, koster noen hundre mer men fungerer som en skikkelig brannmur, og ikke bare som et flammehemmende teppe. Forresten den vanlige personal utgaven er helt gratis tror jeg ?
diskvask Skrevet 6. november 2003 Skrevet 6. november 2003 Sygate sin fw ser ikke ut til å støtte ms ics.. kjipt.
Torbjørn Skrevet 6. november 2003 Skrevet 6. november 2003 hvis du har en ekstra gammel maskin liggende, kan du installere linux, den er gratis og inneholder en veldig god firewall (iptables)
kyrsjo Skrevet 6. november 2003 Skrevet 6. november 2003 meget brukervennlig og, tenker da på Smoothwall ol
Legion Skrevet 6. november 2003 Skrevet 6. november 2003 Kerio Personal Firewall ?men den er ikke helt gratis da jo 3.1. Home Users. The Software is free for individuals using the Software at home on a single computer (Home Users). You will be able to use the Software after expiration of the Trial Period without any additional steps. jeg kommer aldri til å bruke noen annen software brannmur enn kerio
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå