Gå til innhold

DIRT Rally


Anbefalte innlegg

det går ann å kjøre fort med xbox kontroll å =P  satte akk 2 tiden på Geufron Forest

 

Med hvilken bil? ;P Noe driving assists? ^^, 

 

Ellers så beklager jeg at jeg ikke kjører alle daily eventsene, men er litt å gjøre som staff hos RaceDepartment au. Det får 1.pri ;)

 

Satt 5.tid på Codies-Daily på 17.Mai, ikke helt oppe der Ji1 har sine tider, men greit nok.

Endret av Stoddart
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

det går ann å kjøre fort med xbox kontroll å =P  satte akk 2 tiden på Geufron Forest

 

Med hvilken bil? ;P Noe driving assists? ^^, 

 

Ellers så beklager jeg at jeg ikke kjører alle daily eventsene, men er litt å gjøre som staff hos RaceDepartment au. Det får 1.pri ;)

 

Satt 5.tid på Codies-Daily på 17.Mai, ikke helt oppe der Ji1 har sine tider, men greit nok.

 

Nice:) Stødig og kontrollert kjøring! Hva bruker du til å ta opp med? 

Lenke til kommentar

 

det går ann å kjøre fort med xbox kontroll å =P  satte akk 2 tiden på Geufron Forest

 

Med hvilken bil? ;P Noe driving assists? ^^, 

 

Ellers så beklager jeg at jeg ikke kjører alle daily eventsene, men er litt å gjøre som staff hos RaceDepartment au. Det får 1.pri ;)

 

Satt 5.tid på Codies-Daily på 17.Mai, ikke helt oppe der Ji1 har sine tider, men greit nok.

 

det er med 2010s og no assist

Lenke til kommentar

Nice:) Stødig og kontrollert kjøring! Hva bruker du til å ta opp med?

 

 

ShadowPlay. Men får ikke tatt opp i 60FPS. Da det er ørsmå framdrops i DiRT som gjør at lyd og bilde blir ut av sync :/

 

det er med 2010s og no assist

Ah, de eneste bilene jeg synes er mega-dølle på grus! :p

Endret av Stoddart
Lenke til kommentar

hm... Så hvis man skal ta opp i 60fps.. Kan man ikke ha noen framedrops under 60fps?

 

Har merka et par steder i monte som jeg får noen drops.. også er det en plass i monte(kanskje to) som hele skjermen flasher.. skjer samme plassen hver gang.. noen andre som har merka det? har GTX970

Lenke til kommentar

hm... Så hvis man skal ta opp i 60fps.. Kan man ikke ha noen framedrops under 60fps?

 

Har merka et par steder i monte som jeg får noen drops.. også er det en plass i monte(kanskje to) som hele skjermen flasher.. skjer samme plassen hver gang.. noen andre som har merka det? har GTX970

Ikke om du tar opp med Shadowplay og bruker noe annet enn Vegas Pro ;-)

Da ingen andre redigeringsprogrammer fikser variabel framerate.

 

Fraps f.eks tar opp i 60fps hele tiden. Men da får du vesentlig mer synlig lagg på framedrops.

 

If that made sense.

Lenke til kommentar

 

noen flere her som sliter med å komme inn i spillet? får loada 1%, så kommer error code 41 opp:(

Min bror hadde plutselig problemet, han hadde lite plass på disken spillet lå på.

Gå inn i spillmappa og finn replay mappen.. Lagres visst en haug med filer der...

 

Ok. Takk for tipset:) Er helt sikkert det som er problemet. Har DIRT på ssdn, så må nok slette litt:) hehe

Lenke til kommentar

Replaymappa? Der skal ting slettes når man skrur av spillet. Greit nok at SSD disker er blitt bedre. Men repriser på 1-3gb som skrives og slettes flere ganger daglig... not good.

Har jeg ikke tenkt over... Slenger det over på vanlig disk nå.. Håper ikke det er veldig stor forskjell på loadinga:p

Lenke til kommentar

 

Replaymappa? Der skal ting slettes når man skrur av spillet. Greit nok at SSD disker er blitt bedre. Men repriser på 1-3gb som skrives og slettes flere ganger daglig... not good.

Har jeg ikke tenkt over... Slenger det over på vanlig disk nå.. Håper ikke det er veldig stor forskjell på loadinga:p

 

Ender opp med å lagres på windows-disken din, ligger i ProgramData. Den "replay" mappen i DiRT Rally har ikke noe med reprisefilene å gjøre. Du kan opprette ett par filer selv i ProgramData mappen, men da deaktiverer du hele replaysystemet - altså kan du ikke se replay fra dine egne runs noe mer.

 

Dette er desverre noe som henger igjen fra tidligere Codemasters spill :/

Lenke til kommentar

I denne mappa: C:\ProgramData\Codemasters\DiRT Rally\DataCache\<username>\replay

 

skal du lage

replay30.pbf
replay60.pbf

Husk, at du må kunne se alle file extensions for å gjøre dette.

Etter du har lagd de, høyreklikk og velg "read only".

 

Vips så har du ingen replays i DiRT Rally lenger. Noen personer har sagt at dette gjør at spillet ikke har micro-stuttering lenger.

 

Sorry for at jeg ikke bruker de norske betegnelsene, men bruker engelsk språk på alt. Inkludert Windows.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...