G Skrevet 26. april 2015 Skrevet 26. april 2015 Lurer på hva som finnes av bokmerkeløsninger for Chrome- og Firefox-brukere. Har benyttet Chrome som primærnettleser lenge nå. Det som er vanskelig med bokmerkefunksjonen der, er å redigere og sortere bokmerkene sine. GUI for det er dårlig synes jeg. Også laster det så sykt tregt inn når bokmerkene mine skal åpnes. Går det an å bruke tredjepartsprogram til redigeringen? Finnes det noen kjekke onlinetjenester som man kan eksportere bokmerkene sine til for å ha dem tilgjengelig fra hvilken maskin, nettbrett, telefon og liknende man måtte ønske?
hernil Skrevet 26. april 2015 Skrevet 26. april 2015 For mange herrens år siden brukte jeg https://www.xmarks.com/ Sjekk om det er det du er ute etter
G Skrevet 26. april 2015 Forfatter Skrevet 26. april 2015 (endret) Finnes noen gode desktop-varianter hvor man kan få ryddet litt i bokmerkene sine? Spesiellt for Chrome og Firefox. IE er for meg helt uinteressant, har aldri laget et bokmerke under IE frivillig. Endret 26. april 2015 av G
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå