Roar Kneppen Skrevet 24. april 2015 Skrevet 24. april 2015 Loiker begge versjoner, men her faller jeg ned på fargeversjonen. Samling i senter med en person på vei ut av bilde på hver side. Greit utsnitt og komp. Tror jeg ville klona vekk fragmentet av et vindu i venstrekanten ved siden av sykkelen. Ellers ingenting å si på lys og skarphet som henter detaljer og også fargene i V2. Roar
Fotoskrulla Skrevet 24. april 2015 Skrevet 24. april 2015 Hei Alec! For å være ærlig så irriterte mannen på høyre side meg litt, han ble liksom litt for mye ut i kanten. Hva hvis du kutter høyre side innafor betongfirkanten og også kutter vekk skyggen i fremgrunnen? Hvordan ville det bli? Blir det kjedelig kanskje? Ikke vet jeg, jeg er jo ikke noen ekspert på sånne bilder....ingen bilder i grunnen.. Likte både s/hv og farger.
Ragnar Skj Skrevet 24. april 2015 Skrevet 24. april 2015 Et godt komponert bilde i mine øyne. Fargeversjonen best. Vennlig hilsen Ragnar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 24. april 2015 Skrevet 24. april 2015 Takker for hyggelige og positive tilbakemeldinger - Roar , Helene og Ragnar . Må få gjort noe med klone/retusjerings biten . Retusjerings muligheten i det programmet som fulgte med pc'en er langt fra godt nok. Kanskje noen har et tips om et frittsående klone/retusjerings prograrn. Bildet er allerede beskåret noe. Valgte å beholde den høyre personen for å få en slags balanse i komposisjonen . Og å kutte skyggen i forgrunnen synes jeg ødelegger mer enn det fikser. Mvh Alec
Albert Andersson Skrevet 24. april 2015 Skrevet 24. april 2015 Hei, Alec. Et trivelig gate- / arkitekturbilde med en lett, lys "søndagsaktig" stemning ! Begge versjonene er fine, synes jeg, men de duse fargene på bygningene gjør V2 meget severdig M v h Albert.
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 24. april 2015 Skrevet 24. april 2015 Hei, Alec. Et trivelig gate- / arkitekturbilde med en lett, lys "søndagsaktig" stemning ! Begge versjonene er fine, synes jeg, men de duse fargene på bygningene gjør V2 meget severdig M v h Albert. Hei Albert ! Takker for hyggelig og positiv tilbakemelding. Det er en trivelig del av Bergen , kan kanskje bli litt mye gatestøy når studentene slår seg løs innimellom . Store deler av universitetet ligger her og der bor en del studenter her også. Mvh Alec
Anbefalte innlegg