Gå til innhold

3G/edge fungerere ikke på iPhone 4s

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gammel iPhone 4s, men mobilnettet fungerer ikke som det skal. Det går an å ringe og å sende mld, men ikke noe internett. Wifi fungerer fint. Det rare er at 3g-symbolet viser øverst, men jeg klarer ikke laste inn noe. Noen enkle tips? Hardware-problemer? Sinnsykt irriterende! Ender vel opp med ny tlf om jeg ikke får det til :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt telefonen leenge, men problemet kom vel for 2-3 måneder siden. Så jeg bør altså ringe Onecall? Kan også nevne at problemet kom før Onecalls overgang fra Telenor- til Netcom-nett. Ingen forandring da, var vel 1. mars

Skrevet

Njah, vet ikke hvor mye hjelp du får der. Prøv nullstilling av nettverksinnstillinger. (Innstillinger -> Generelt -> Nullstill -> Nullstill nettverksinnstillinger)

Skrevet

Prøvde det i dag, og det hjalp ikke... Jeg får vel prøve sim-kortet i en annen telefon, og se om det er feilen. Ellers så får jeg vel kjøpe ny tlf :)

Skrevet

Hei igjen!

Nå har jeg kjøpt en Samsung galaxy S4, og skaffet meg et nytt simkort. Meen det fungerer fortsatt ikke. Tips? Anyone? Rare greier!

Skrevet

Okei :) Da får jeg vel prøve å ringe dem igjen. Forrige gang jeg ringte sendte de nytt simkort... Regner med at de fikser biffen da :)

Takker for hjelp, @Muffinss  :yes:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...