Gå til innhold

Tittel på pc-spill


Anbefalte innlegg

Hei. Det er to pc-spill som eg gjerne ville ha navnet på. Eg har spelt dei begge men husker ikkje navnet på dei.

 

 

Det eine er historien at du er i med to andre. Du skal gjere opprør mot ein slem konge eller ein leiar. Husker ikkje alt. Det eg husker av spelet er at det var morsomme videosekvenser etter at du hadde gjort oppdragene. Eit eksempel på eit oppdrag e at du styrer ein for for ein kanon, mens ein heil flokk skal storme ein landsby.

Du kan ha spesialvåpen. Du skyter og så plutselig så dukker det ein hai opp av bakken og spis opp fienden. Husker det slutta av med at du får tilbudet om å bli konge i landet.

 

Det andre er eit westerenspill. Trur du e ein dusørjeger. Du går rundt og skyt folk. Men etter ei stund så skal du ta ein boss for å få pengar. Det eg husker her var at det eine oppdraget så skal du ta ein offiser på eit fort.

 

Er det noken som veit kva spel eg tenker på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror første tittelen du er ute etter er "Armed and Dangerous": Tilfeldig(ish) googletreff: http://lparchive.org/Armed-and-Dangerous/

 

Jeg har kun såvidt begynt på den for et par-tre år siden før den gikk i glemmeboka. Men tenkte på den pga den tydligvis wacky humoren med den shark gunnern :) Jeg kom ikke så langt at jeg fikk den. Ser ut som om den må lenger opp på må-spilles lista!

 

Det andre spillet ditt vet jeg ikke hva er. Men vet du sånn ca hvor gammelt det er, og hva slags stil det har (2D/3D, open world osv.)?

Lenke til kommentar

Det første som slår meg, når du nevner western, er Call of Juarez-serien. Har selv bare så vidt prøvd Bound in Blood, så dette blir bare ren gjetning. Red Dead Redemption eller Red Dead Revolver er de neste jeg kommer på i en slik setting. Men, så klart kan det jo hende du er ute etter en mye eldre og/eller bortglemt tittel.

Endret av Smål
Lenke til kommentar

Tror første tittelen du er ute etter er "Armed and Dangerous": Tilfeldig(ish) googletreff: http://lparchive.org/Armed-and-Dangerous/

 

Jeg har kun såvidt begynt på den for et par-tre år siden før den gikk i glemmeboka. Men tenkte på den pga den tydligvis wacky humoren med den shark gunnern :) Jeg kom ikke så langt at jeg fikk den. Ser ut som om den må lenger opp på må-spilles lista!

 

Det andre spillet ditt vet jeg ikke hva er. Men vet du sånn ca hvor gammelt det er, og hva slags stil det har (2D/3D, open world osv.)?

Jo det er det spillet. :). Takker

Lenke til kommentar

Det første som slår meg, når du nevner western, er Call of Juarez-serien. Har selv bare så vidt prøvd Bound in Blood, så dette blir bare ren gjetning. Red Dead Redemption eller Red Dead Revolver er de neste jeg kommer på i en slik setting. Men, så klart kan det jo hende du er ute etter en mye eldre og/eller bortglemt tittel.

Det kan være det. Det eg husker med den ein sjefen du skulle t, så måtte du ta livet av han med dynamitt. Så husker eg ein annan sjef. Det var ei dame. Trur ho hadde eit bordell. Men det kan også ha vært eit hotell. Meinar at ho også hadde to sønner som du skulle ta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...