Gå til innhold

....


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

3DSen har mange, mange fantastiske spill. Før brukte jeg den mye under reising pga lang vei til jobb, nå bor jeg nærmere og har 3DSen på nattbordet isteden og spiller en time eller to før jeg køyer. 3DSen kan du bruke hvor som helst, WiiUen er låst til stua (men har også mange fantastiske spill, gå for begge hvis du kan!)

Lenke til kommentar

Du er ikke låst til stua, wii u gamepaden kan spille det meste rett på paden. Da trenger bare maskinen stå på i stua. Rekkevidden er ganske lang. Men som nevnt, 3DS har en stor fordel mtp antall spill siden DS/3DS har vært ute i så mange år.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Velg 3ds-en. 3ds har langt flere gode spill enn wii u :) Har nylig kjøpt majoras mask special edition new 3ds og den ser fantastisk ut :)

 

Enig, lite vits å ha en 3DS XL hvis 99% av spillingen foregår hjemme i stua. Da er en storskjerm 100% foretrukket.

Det blir jo bare feil å si, 3ds er et eget system med sine egne spill

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Jeg syns det er hyggeligere, så kan jeg ha tven på i bakgrunnen og følge litt med på det mens jeg spiller :) Er bare slit å skulle følge med på en stor skjerm og med 3ds er det lettere å bare legge vekk 3ds-en når man trenger en pause :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Jeg syns det er hyggeligere, så kan jeg ha tven på i bakgrunnen og følge litt med på det mens jeg spiller :) Er bare slit å skulle følge med på en stor skjerm og med 3ds er det lettere å bare legge vekk 3ds-en når man trenger en pause :)

 

De er tom for majoras mask i butikkene her. Altså selve konsollen. Men eg tenker og gå for en svart. Skal selvsagt kjøpe Zelda spillet utenom :-)

 

Jeg bestilte den på nettet, måtte vente noen uker men var verdt det :) Ellers så jeg en som selger den på finn.no :) Han hadde krevd 5000 betalt men sa det var litt for mye :p

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Vell i spillet så går verden under om 3 dager og vi har en ocarina som vi bruker for å reise tilbake til starten på de 3 gangene ofte får å kunne gjenoppleve de forskjellige tingene som skjer i løpet av de 3 dagene fra forskjellige karakterer :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Kanskje like greit, så sparer du deg for å bruke hundrevis av kroner ekstra bare for å få en spesiell new 3ds xl :p Jeg syns uansett at 3ds er mye bedre enn wii u med tanke på biblioteket av spill, jeg har ikke hatt det så mye morro og hygge med noen handholdt konsoll som jeg har gjort med 3ds de siste 3 og et halvt årene :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...