Joachim_F Skrevet 16. april 2015 Skrevet 16. april 2015 Regjeringen har bestemt seg for når de vil slukke FM-nettet.I 2017 blir det stille i bilen
Simen1 Skrevet 16. april 2015 Skrevet 16. april 2015 (endret) Ved utgangen av 2014 lyttet litt over 56% av radiolytterne til digital radio i Norge, og et av kravene for at FM-nettet skulle slukkes var at digital radio måtte brukes av over halvparten av radiolytterne. Merk at de skriver digital radio og ikke DAB/DAB+. Det betyr at bruken av nettradio teller som argument for DAB+. Hvorfor bruker de et sånt kriterie i stedet for krav om minst 50% bruk av DAB+ for å trumfe gjennom nettopp DAB+? Tenk om nettradio sto for 50% og DAB+ sto for 1%. Det er jo helt idiotisk å bruke nettradio som argument for DAB+. Jeg skulle gjerne sett de 56 prosentene delt inn i DAB (som skal slukkes), DAB+ og nettradio. For alt jeg vet kan disse 56 prosentene like mye være et argument for å legge ned DAB+ til fordel for nettradio. Endret 16. april 2015 av Simen1 2
Kakeshoma Skrevet 16. april 2015 Skrevet 16. april 2015 (endret) Vi har den beste regjeringen i verden. Jævelig ræva overskrift forresten. Appellerer ikke særlig om man kommer fra forumet. Endret 16. april 2015 av Kakeshoma
Tulling9000 Skrevet 16. april 2015 Skrevet 16. april 2015 blir ikke stille i min bil AUX inngang er tingen, radiokanalene som taper på det
Kakeshoma Skrevet 16. april 2015 Skrevet 16. april 2015 blir ikke stille i min bil AUX inngang er tingen, radiokanalene som taper på det Ja, kan være greit å høre podcasts synes jeg, men når jeg hører på musikk føler jeg det blir noe helt annet å høre på radio.. Siden man vet at mange andre hører på det samme som deg osv.
Anbefalte innlegg