Gå til innhold

Blågrå


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, dette var flott!:) Hadde vært gøy å sett det i panoramaformat også.

 

Takk Helene. Jeg synes det er viktig å beholde nok "sort" både oppe i himmelen (mørke skyer) og i bunn (lava), samtidig ville jeg ikke ha for mye fjell i venstre delen av bilde, men fokus på det fjerne fjelle og alle de luftsjiktene/fargene foran. Formatet ble dermed "mest mulig" panorama, originalbildet er mye større, jeg kuttet allerede kraftig etter beste evne og personlig smak. :) Men takk for innspill, Marco

Lenke til kommentar

Har vært innom og kikket på bildet ditt flere ganger i løpet av dagen men ventet med kommentar. Ikke for å se hva andre har skrevet, men for å samle egne inntrykk. Og det er akkurat dette med eventuelt kutt oppe/nede og på sidene jeg har fundert på. Ser at du allerede har kuttet ganske mye ut fra original, og at du synes nå får det være nok. Har selv foretatt kraftige kutt selv i enkelte bidrag, mens andre som ser bildet for første gang synes enda mer burde vært tatt vekk.

 

Det er et flott bilde du presenterer med nydelige mørke skyformasjoner som går over i grått mot havet.

Har crollet oppe og nede og kommet til at et ytterligere kutt på ca 1 cm oppe og inntil 1 cm nede vil skape enda kraftigere uttrykk og du beholder fortsatt inntrykket av svart hav og mørke skyer. Men dette er jo på min smakskonto.

 

Vennlig hilsen Ragnar

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...