Gå til innhold

Kjøpe pc som man kan spille battlefield hardline på

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg er i ferd med å kjøpe meg en ny bærbar pc og klarer ikke helt å bestemme meg..

Jeg ønsker å kunne spille på den og har kikka på pc'er fra fem tusen opp til femten, men som sagt jeg klarer ikke helt å bestemme meg.

Vil denne kunne klare å spille Bf hardline på medium eller high?:

http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/LE59427242/lenovo-ideapad-z50-70-15-6-barbar-pc-sort

Takknemmelig for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, det var ergelig . Hadde håpet å kommet rimelig fra det!

Da må jeg lete videre.. Det betyr vel at jeg må opp på minst gtx 970 kort for å klare medium-high

Skrevet

På den du linker til er det CPUen som holder deg kraftig tilbake med at den kun er 2 kjernes!

Se om du finner deg en 4 kjernes med minimum 850 skjermkort!

Mest upperlig hadde nok vert 960skjermkort, men du må må nok opp i litt pris desverre :/

Skrevet

Hei, hva er RMA?

Grunnen til at jeg kikket der er at jeg skal jobbe der borte ett år.

Opprinnelig ønsket jeg å kjøpe pc i Norge da det er lettere med garanti og sånn.

Jeg har somla med å kjøpe pc og nå rekker jeg antagelig ikke å få kjøpt pc i Norge før jeg drar uten om en Asus 17 tommer med 980 kort hos min lokale Elkjøp til 18000, og det sitter litt langt inne kjenner jeg ::/

Skrevet

Har ikke peiling om de pc'er jeg linket er no bra og de er ikke så mye rimeligere enn å handle i Norge heller. Elektronikk og pc'er er egentlig rimelig i Norge når man sammenligner.

Jeg ønsker meg helst en 15 tommer da det er mindre dras på flyplasser osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...