Gå til innhold

Among the Sleep


Anbefalte innlegg

Krillbite snakker om utviklingen av det nye spillet sitt Among The Sleep på Bergen Offentlige Bibliotek

 

Sjekk det ut her (Begynner kl 18)

 

Gleder dere dere til dette spillet? Er det andre norske spillutviklere dere liker godt?

Endret av oma
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Laget en let's play av det, men vet ikke helt om det er lov å linke her, så jeg kuler an med det :grin2:

Jeg tror der går helt fint om du slenger ut en episode med let's play. Har stort sett bare sett at det blir slått ned på når folk gjentagende ganger reklamerer for egen kanal, blogg o.l. Det er jo i riktig trå uansett.

 

Kunne godt tenkt meg å sett første episode, vet ikke hva spillet handler om engang.

 

(hvis jeg tar feil angående retningslinjene her på forumet, så gi beskjed)

Lenke til kommentar

 

Laget en let's play av det, men vet ikke helt om det er lov å linke her, så jeg kuler an med det :grin2:

Jeg tror der går helt fint om du slenger ut en episode med let's play. Har stort sett bare sett at det blir slått ned på når folk gjentagende ganger reklamerer for egen kanal, blogg o.l. Det er jo i riktig trå uansett.

 

Kunne godt tenkt meg å sett første episode, vet ikke hva spillet handler om engang.

 

(hvis jeg tar feil angående retningslinjene her på forumet, så gi beskjed)

 

 

Så gjennom retningslinjene og tror det skal gå greit ja. Her er i hvertfall første episode i Among the Sleep serien min. Rimelig creepy spill egentlig. 

 

Spilldall - Among the Sleep, Episode 1

Lenke til kommentar

Jeg storkoste meg med det, selv om jeg stort sett ikke liker slike spill. En kompis og jeg spilte oss gjennom det på 3 - 4 timer. Kjenner en av de som var med på å lage det, så det var jo litt stas. Hadde sikkert kjøpt spillet for å støtte ham, selv om det ikke var noe tess, men heldigvis for meg og de 75 dollarene jeg kickstarta dem med, så var det jo absolutt verdt pengene. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...