Plomma2 Skrevet 5. november 2003 Skrevet 5. november 2003 Vet ikke om dette er riktig posta siden jeg vanligvis bare er på spill siden, men i alle fall. Når jeg er på nettet så får jeg ikke opp æ,ø eller å, det kommer bare småfirkanter og spørsmålstegn. Før så kunne jeg trykke på "Verktøy" "alternativer for internett" "språk" Dobbetl klikke på norsk bokmål, så "ok" så oppdater (tungvindt, men det funka) Nå funker ikke det heller lenger.. Noen som kan hjelpe meg sånn at det alltid kommer fram? Dette gjelder bare Internett explorer, ikke IRC, messenger og forum..
Bro2 Skrevet 5. november 2003 Skrevet 5. november 2003 prøv med et annet tegnsett. skift oppi menyen ett eller annet sted.....
Plomma2 Skrevet 5. november 2003 Forfatter Skrevet 5. november 2003 Var det latin språket vårt er basert på? Eller var det kanskje gresk?
DrDoogie Skrevet 5. november 2003 Skrevet 5. november 2003 Var det latin språket vårt er basert på? Eller var det kanskje gresk? Latin->Gresk->Amharisk->Gammel Hebraisk->kileskrift. Trur jäg. Har da for gresk og hebraisk: Alpha-Aleph Beta-Beth etc. Plus at det hebraiske ordet Aleph-Beth ("alfabet") betyr "Hus med bokstaver", eller "skole" om du vil.
ilpostino Skrevet 6. november 2003 Skrevet 6. november 2003 så lenge du bruker ISO-8859-1 skal du gå greit å se æ, ø, å. (dette charsettet har støtte for alle vesteropeiske språk)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå