Gå til innhold

Tips ang. oppretting av hjemmeside for firma


Anbefalte innlegg

Jeg synes forsiden er "værst" (ta det med en klype salt:) - men det er smak og behag - og så syns jeg man skal komme "rett inn" og ikke behøve å trykke "enter the website". 

 

Som sagt er smaken som baken, todelt, og kanskje det beste med gaven din er at du har gjort grunnarbeidet. Det er det som er bøygen for å komme igang. De lykkelige eierne av nettstedet vil sikkert ha sin egen mening om hvordan det skal se ut, kanskje blir de inspirert til å lære wordpress selv, kanskje hjelper du dem med finpuss og justeringer som de ønsker seg. Uansett tror jeg overraskelsen og gleden blir stor, genial gave!

Tusen takk :)

Ja jeg fikk noe helt hinsides hjelp av disse 2 på min første tur hit, så dette er bare en liten payback. Tror det vil bli satt pris på ja og håper naturligvis at siden skal komme litt høyere på søkeresultater osv...hitills finner jeg den ikk i det hele tatt når jeg søker, selv om jeg har tagget "etter boka"...

 

Ja forsiden er ikke direkte pen...hmm..sant at det kanskje er den værste jobben jeg har gjort med siden. Nå som jeg har fått inn det meste av "infoen" kan jeg begynne å leke litt med utseendet.

Grunnen til at forsiden bare er hvit er at det er hittils det peneste resultatet jeg har fått..hehe...så fort jeg setter en farge på den eller et backgrounds image virker det rotete synes jeg, men jeg skal fortsette å jobbe med det.

 

Er også enig med at jeg bør få vekk "Enter website"...Selv trykker jeg sjelden på slike linker...slike linker minner meg egentlig om div. viruser jeg fikk når jeg surfet i mine yngre dager.. :rofl: ..

Jeg tror jeg skal linke alle Tourene til forsiden istedet for "enter website". Da får man litt mer følelsen av å "komme rett inn" med en gang.

 

Takk for tips :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes forsiden er "værst" (ta det med en klype salt:) - men det er smak og behag - og så syns jeg man skal komme "rett inn" og ikke behøve å trykke "enter the website". 

Har hatt lite tid til dette den siste uken men har i det minste endret forsiden slik at den ikke er statisk lenger. Nå kommer man "rett inn".

Synes selv at det ble penere, mer oversiktlig og fikk fjernet den "suspekte" ENTER WEBSITE HERE :)

Når jeg får tid skal jeg få sortert rekkefølgen på postene på fremsiden.

 

Skal få hjelp av en kamerat ikveld med god erfaring på hvordan man får opp siden høyere prioritert i søkemotorer - hittils finner jeg ikke siden i det hele tatt :hm: når jeg søker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...