darp Skrevet 5. november 2003 Skrevet 5. november 2003 Har kjøpt meg ett dvdkit med 15meter kabler. Supervideo kabelen i dette kittet vil ikke fungere sammen med skjermkortet. Den fungerer fra dvdspilleren til tven. Har en annen kabel på 5 meter som fungerer helt fint... Dette forteller meg at signalet sikkert er for svakt til at det kommer frem på en 15meter kabel. Har snakket med folk på nettet som sier de har 15meter på samme kortet, om det er sant vet jeg ikke. Finnes det noen form for signalforsterker? Noen tips\råd ? Skjermkortet er Creative GF 4 ti 4400, bruker detonator drivere på skjermkortet (kan dette ha noe å si? teste orginal driverene kansje) Takker! darp
ivarhoff Skrevet 5. november 2003 Skrevet 5. november 2003 Kan jo være TV'n din som krever litt sterkere signal enn TV'n til de du har snakket med. Eller kabelen din som har litt større motstand. Eller skjermkortet som gir ut litt svakere signaler. Eller spenningsforsyningen i PC'n som gir litt lavere spenning til hovedkortet. Eller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå