rolfmm Skrevet 24. mars 2015 Skrevet 24. mars 2015 Et flott og verdig jubileumsbilde! - som jeg syns gjör seg best i farger
Ragnar Skj Skrevet 24. mars 2015 Skrevet 24. mars 2015 Har alltid ment at landskapsbilder gjør seg best i farger. I dette tilfelle er jeg ikke så sikker lenger. Fin forgrunn med steiner og speilingen i vannet. Det er nok rom for enda flere bilder herfra. Vennlig hilsen Ragnar
luistheghost Skrevet 24. mars 2015 Skrevet 24. mars 2015 Hva skuer mitt øye? S/h klassiske landskapsbilder tilhører mine favoritter, jeg foretrekker den versjonen, som forøvrig er svært så vellykket. Gode nyanser. Gratulerer med de første tusen ! -bjarte.
Albert Andersson Skrevet 24. mars 2015 Skrevet 24. mars 2015 Hei, Jan Åge. Gratulerer så mye med bilde nr. 1000, - virkelig imponerende ! Jeg må si meg helt enig med Rolf Magne, - jeg foretrekker versjonen i farger, men s/h-bildet er også knallfint ! M v h Albert.
HSP Skrevet 25. mars 2015 Skrevet 25. mars 2015 Så dette og tenkte umiddelbart at det var et svart-hvitt landskapsbilde av høy klasse. Men når jeg så versjon to synes jeg nesten at det gjorde seg bedre i farger. Noe med de dype blå mot det hvite som virkelig var vakkert. Uansett - veldig bra, skulle likt å se disse i stort format. henning
Jan Åge Henriksen Skrevet 25. mars 2015 Forfatter Skrevet 25. mars 2015 Tusen takk!!.., for hyggelige kommentarer til bildet. Mvh. Jan Åge
Anbefalte innlegg