Gå til innhold

Lureri?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehe.. må nesten le litt :)

 

Kjøper du samme PCen på en vanlig nettbutikk idag må du gi rundt 13000,- med garantier, frakt og bygging (tall fra hardware.no)

<-- javist.. eller kanskje ikke ..

 

Enkelte maskiner kan se bedre ut pga ”raskere” prosessorer ol., men problemet med disse er ofte flaskehalser eller dårlige komponenter som ikke yter hva de lover <-- kommer fra en som selger en maskin med 400 fsb hovedkort og pc2100 ddr.. så hk med 800 fsb og pc 3200 ddr er disse såkalte flaskehalser ? :)

 

jaja. .svindel er det ikke .. svindel er et veldig sterkt ord man bør være forsiktig med å bruke .. men .. det er utvilsomt litt lokke-anonse for å selge til de litt mindre begavede..

Lenke til kommentar

Eg lo godt da eg såg denne annonsa.

Får han det han vil ha for den maskina, så vil det vere på kanten til lureri.

Sjølvom den er kun 1år gammel så er det juks og fanteri å kalle den "rå pc til spill og jobb" som tittelen var igår.

 

Edit: såg han hadde senka prisen til 8000...

Er i overkant det også, men såklart skal han få lov ta det han vil for maskina, skal ikkje hindre han i det..

Lenke til kommentar
http://bruktmarked.hardware.no/marked/?db=...query=retrieval

 

Er det bare meg eller kan dette kvalifisere til "svindel".

Ække noe lov som sier at det er forbudt å ta seg godt betalt. Alle specs ligger jo oppe, 2 års garanti osv osv. Så lenge faktaene stemmer, er det 100% lovlig...

Er det ikke lov mot å lyve da?

Nypris et år siden: 15000,- kr

Kjøper du samme PCen på en vanlig nettbutikk idag må du gi rundt 13000,- med garantier, frakt og bygging (tall fra hardware.no)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...