Albert Andersson Skrevet 22. mars 2015 Skrevet 22. mars 2015 Hei, CLS88. Den fiolett-blå-gule overskyede himmelen er et dominerende element i bildet, og både farger og formasjoner bidrar til en litt "dramatisk" stemning, - slik jeg ser det. Komposisjonen er veldig bra, etter min oppfatning, og panoramaformatet fungerer glimrende i en slik sammenheng ! M v h Albert.
Ragnar Skj Skrevet 22. mars 2015 Skrevet 22. mars 2015 Vakkert gjengitt lofotfiske. Slutter meg ellers til Alberts vurdering. Vennlig hilsen Ragnar
Gjest member-296438 Skrevet 22. mars 2015 Skrevet 22. mars 2015 Flott Lofotbilde som kler panoramaformatet. Dramatikken i skyene, kan være en påminnelse om hvor tøft dette Lofotfisket har vært oppigjennom. Fin fargestemning i bildet og flott siluetteffekt. De to største båtene er fint plassert, og sørger for fin balanse i bildet. Artig og se for en gammel Lofoting:-)
Fotoskrulla Skrevet 22. mars 2015 Skrevet 22. mars 2015 Her ble himmelen mye bedre enn på ditt forrige bilde synes jeg. Dette er et nydelig flott bilde, likte det kjempegodt! Det kledde panoramaformatet og fargene er bare lekre. Dette kan godt få henge på veggen!
Fredrik N. Skrevet 22. mars 2015 Skrevet 22. mars 2015 Ja, det var et stilig bilde! Må absolutt nytes i fullstørrelse. mvh Fredrik
Cls88 Skrevet 22. mars 2015 Forfatter Skrevet 22. mars 2015 Hei, CLS88. Den fiolett-blå-gule overskyede himmelen er et dominerende element i bildet, og både farger og formasjoner bidrar til en litt "dramatisk" stemning, - slik jeg ser det. Komposisjonen er veldig bra, etter min oppfatning, og panoramaformatet fungerer glimrende i en slik sammenheng ! M v h Albert. Tusen takk?
Cls88 Skrevet 22. mars 2015 Forfatter Skrevet 22. mars 2015 Vakkert gjengitt lofotfiske. Slutter meg ellers til Alberts vurdering. Vennlig hilsen Ragnar Tusen takk?
Anbefalte innlegg