Gå til innhold

Commandos 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
må nesten inrøme at de spilla spez commandos 2 er falig vansklig =)

Synes faktisk ikke at Commandos 2 var så vanskelig som mage skal ha det til. Nå skal det sies at jeg spilte spillet på easy-mode...

Tror ikke normal-mode kan være så mye vanskeligere.

 

Har mye større problemer med Heroes 4:Gathering storm enn jeg hadde med Commandos 2!! :wow:

Lenke til kommentar

Commandos 3 var årets absolutte skuffelse (som jeg har skrevet om her http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=162887&hl=)

 

Synes dog ikke at 2'ern var noe vanskeligere. Det eneste som gjør 3'ern vanskelig er at de fåreskallene som laget spillet ikke har tatt med keyboard shortcuts. :grumpy:

De fleste brett er også latterlig små/korte og før du vet ordet av det er spillet slutt. Da blir man belønnet med end-credits over et still-bilde. Herlig. :grumpy:

Lenke til kommentar
Commandos 3 var årets absolutte skuffelse (som jeg har skrevet om her http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=162887&hl=)

 

Synes dog ikke at 2'ern var noe vanskeligere. Det eneste som gjør 3'ern vanskelig er at de fåreskallene som laget spillet ikke har tatt med keyboard shortcuts. :grumpy:

De fleste brett er også latterlig små/korte og før du vet ordet av det er spillet slutt. Da blir man belønnet med end-credits over et still-bilde. Herlig. :grumpy:

Keyboardshortcuts er jo med! z er undersøke og space er legge seg ned\stå. Går ut ifra at det er det du mener. Man velger også teammedlem ved nummertastene. Har bare spilt tutorialen, men tilogmed jeg fikk det med meg.

Har jeg misforstått noe nå?

 

Grafikken så faktisk bedre ut på 2'ern tror jeg, men da hadde man ikke 3d-sniktittingen, det eneste nye jeg fant med spillet i tutorialen. Grafikken er dog ikke alt.

 

Jeg skal spille gjennom spillet uansett, men nå forventer jeg ikke like mye av det.

Lenke til kommentar
Keyboardshortcuts er jo med!  z er undersøke og space er legge seg ned\stå. Går ut ifra at det er det du mener. Man velger også teammedlem ved nummertastene. Har bare spilt tutorialen, men tilogmed jeg fikk det med meg.

Har jeg misforstått noe nå?

 

Grafikken så faktisk bedre ut på 2'ern tror jeg, men da hadde man ikke 3d-sniktittingen, det eneste nye jeg fant med spillet i tutorialen. Grafikken er dog ikke alt.

 

Jeg skal spille gjennom spillet uansett, men nå forventer jeg ikke like mye av det.

Ja. Noen få shortcuts er det, men de aller fleste mangler dessverre. Feks. for å velge våpen nå må man nå flytte musen til kontrollpanel, trykke på våpenikonet, deretter flytte musen til ett av de andre våpenikonene og så trykke på dem.

Før kunne man gjøre dette ved ett enkelt tastetrykk...sigh..

 

Og grafikken i 3'ern er utrolig nok verre enn 2'ern. Klumpete og hakkete main-characters.

3d-tittingen fungerte forresten nøyaktig på samme måten i 2'ern. Det var ingen forskjell(bortsett fra at man måtte holde alt eller ctrl inne for å få trinnløs rotering av rommene i 2'ern)

 

Jeg har spilt gjennom hele spillet selv også, og alt er selvsagt ikke bare sorgen. Det er tross alt et "Commandos spill". Men skuffelsen hang hele tiden som en tung sky over spillet.

Lenke til kommentar
Commandos 2 var enkelt. 1 var derimot grisevanskelig. Har ikke prøvd 3 men etter det jeg har hørt er det en skuffelse...

Enig i det at commandos 1 var vanskelig, da jeg spilte det for lenge siden. Det lille jeg har spilt av Commandos 3 virker kjempebra. Tøft med 3d-sniktitting gjennom dører/vinduer. :D

Det virker bare hvis du ser inn i hus. Og når du ser på soldatene innfra. Så ser dem ut som dem var klippet ut av Final Fantasy 7 Eller dårligere. Dem ser ut som Klosser... Veldig dårlig..

Lenke til kommentar
Keyboardshortcuts er jo med!  z er undersøke og space er legge seg ned\stå. Går ut ifra at det er det du mener. Man velger også teammedlem ved nummertastene. Har bare spilt tutorialen, men tilogmed jeg fikk det med meg.

Har jeg misforstått noe nå?

 

Grafikken så faktisk bedre ut på 2'ern tror jeg, men da hadde man ikke 3d-sniktittingen, det eneste nye jeg fant med spillet i tutorialen. Grafikken er dog ikke alt.

 

Jeg skal spille gjennom spillet uansett, men nå forventer jeg ikke like mye av det.

Ja. Noen få shortcuts er det, men de aller fleste mangler dessverre. Feks. for å velge våpen nå må man nå flytte musen til kontrollpanel, trykke på våpenikonet, deretter flytte musen til ett av de andre våpenikonene og så trykke på dem.

Før kunne man gjøre dette ved ett enkelt tastetrykk...sigh..

 

Og grafikken i 3'ern er utrolig nok verre enn 2'ern. Klumpete og hakkete main-characters.

3d-tittingen fungerte forresten nøyaktig på samme måten i 2'ern. Det var ingen forskjell(bortsett fra at man måtte holde alt eller ctrl inne for å få trinnløs rotering av rommene i 2'ern)

 

Jeg har spilt gjennom hele spillet selv også, og alt er selvsagt ikke bare sorgen. Det er tross alt et "Commandos spill". Men skuffelsen hang hele tiden som en tung sky over spillet.

Jeg også. Fant ikke spillet noe vanskelig siden bretta var så korte og oppdragene var lett. Eneste brettet jeg mora meg litt med var "Storm The Beach" Når beretten angriper omaha strendene med allierte soldater.. Hadde gledet meg til en tøff ending hvor vi angriper Omaha og sparker nazi romper.. Men neida, rett inn i Main Menu vi fikk til og med ikke se credits... Spillet virker veldig halvferdig og rusha som ******! :grumpy: :gretten: :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...