Gå til innhold

[Løst] Er jeg pliktig til å ordne opp etter Norpost latskap


Anbefalte innlegg

så jeg/vi har postkasse lengst nede til venstre i et sånt lite post skur.

og her virker det som om norpost bare har lagt fra seg de 3 adresserte som skulle til folk i dalen her.

(muligens er det til de som har postkasser på husveggen lengre innover, og at de har hatt en litt stor bil ... jeg vet ikke)

føler liksom de dumper ansvaret på oss her ...

klart det enkleste for meg er vel bare å levere det for de, men det løser jo bare deres problem i utgangspunktet.

hadde liksom fristet å fått dem til å komme ut her for å levere det selv tenker jeg ...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

så jeg/vi har postkasse lengst nede til venstre i et sånt lite post skur.

og her virker det som om norpost bare har lagt fra seg de 3 adresserte som skulle til folk i dalen her.

(muligens er det til de som har postkasser på husveggen lengre innover, og at de har hatt en litt stor bil ... jeg vet ikke)

føler liksom de dumper ansvaret på oss her ...

klart det enkleste for meg er vel bare å levere det for de, men det løser jo bare deres problem i utgangspunktet.

hadde liksom fristet å fått dem til å komme ut her for å levere det selv tenker jeg ...

Dette beklager vi!

Det er ikke ditt ansvar å dele ut feillevert post til dine naboer. Her er det budet som har gjort en feil, og vårt ansvar å rette opp dette, slik at posten havner riktig hver gang.

Men skriv gjerne inn til oss! Benytt deg av linken nedenfor - så skal vi sørge for at dette ikke gjentar seg!

http://www.norpost.no/#!kontak-oss/c1blo

Det viktigste er at vi får din adresse, og adressen til vedkommende du feilaktig mottar posten til.

 

Igjen, vi beklager dette. Håper at vi hører fra deg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...