Gå til innhold

Lady in red

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, det var i grunnen på tide. Sommeren er snart her, ihvertfall på Østlandet med de temperaturene vi har nå. Flott bilde - spesielt fargene. Komp er det ikke noe å si på. aagesp

Skrevet

Flott bilde, men må jo prøve å finne noe å sette fingeren på.. ;) Syntes hånda/fingrene hennes på kneet ble litt pussig og krampaktig. Ellers er det flotte farger og resten sitter som et skudd! ...som vanlig! Du er dritflink! :thumbs!

Skrevet

Sjarmerende modell, utmerket positur, men bakgrunnen synes jeg forstyrret bildet. Spesielt de vertikale stagene rundt hodet. Jeg ville ha flyttet modellen, evt. fjernet målet (eller hva den nå enn er) i Photoshop.

Skrevet

Tusen takk for alle tilbakemeldingene fra dere! Flott å høre deres meninger! Det med hånden ser jeg Helene er enig at den ser litt kunstig/krampaktig ut. ang bakgrunnen Boeing så var dette som en kontrast mot den vakre kjolen og det var ute i går i en volleyballbane.. så hadde det vært på sommeren på en strand var det en helt annen sak. Ville at alt som var der skulle være med.-

MVH Tove

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...