Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Slutt med kjæresten - trenger noen tips


Anbefalte innlegg

så jeg har en rar følelse i kroppen. Det er som om jeg er følelsesmessg tiltrukket til en person, men ikke lenger fysisk? Vi har gjort det slutt, og jeg lurer på om dette er en "normal" følelse, og hvordan jeg skan skille mellom tankene; betyr dette at jeg burde ta hun tilbake? - eller godta følelsen og se på hun som en nær venn? Vi har kontakt og det går helt fint, men jeg klarer ikke helt å sette følelsene i riktig spor.

Hvis det gir mening?!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gir det mening hvis jeg sier at du bare savner å være med noen, og at det vil gå over hvis du ignorerer det og fortsetter med ditt liv? Dere har nettopp slått opp, er helt normalt med følelser som går imot hverandre og som er forvirrende, bare husk at det er grunner til hvorfor det ble slutt og tenk virkelig hardt og spør deg selv ''Vil jeg ha henne tilbake fordi jeg savner å ha noen å være med, eller vil jeg ha henne tilbake fordi jeg virkelig vil ha henne tilbake?''. Hva du burde gjøre da kommer jo ann på svaret du gir deg selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gir det mening hvis jeg sier at du bare savner å være med noen, og at det vil gå over hvis du ignorerer det og fortsetter med ditt liv? Dere har nettopp slått opp, er helt normalt med følelser som går imot hverandre og som er forvirrende, bare husk at det er grunner til hvorfor det ble slutt og tenk virkelig hardt og spør deg selv ''Vil jeg ha henne tilbake fordi jeg savner å ha noen å være med, eller vil jeg ha henne tilbake fordi jeg virkelig vil ha henne tilbake?''. Hva du burde gjøre da kommer jo ann på svaret du gir deg selv.

du har et veldig godt poeng ! Og kanskje akkurat et sånt svar jeg lette etter, siden jeg ikke ser på det sånn selv. Er litt vanskelig å se ting fra et annet perspektiv. Men et problem her, er imidlertid at det ble slutt pga av vi valgte studier i utlandet hver for oss,fremfor å fortsette forholdet. Så vi hadde en god grunn til å gjøre det slutt, men samtidig ikke. Det gnager meg veldig, men kanskje det rett og slett er fordi jeg ikke har "kommet meg videre" enda..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-tDbelX

så jeg har en rar følelse i kroppen. Det er som om jeg er følelsesmessg tiltrukket til en person, men ikke lenger fysisk? Vi har gjort det slutt, og jeg lurer på om dette er en "normal" følelse, og hvordan jeg skan skille mellom tankene; betyr dette at jeg burde ta hun tilbake? - eller godta følelsen og se på hun som en nær venn? Vi har kontakt og det går helt fint, men jeg klarer ikke helt å sette følelsene i riktig spor.

Hvis det gir mening?!

 

Har vært i samme type situasjon, og det er lett å glatte over alt som er drit og bare huske det koselige når man savner noen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...