Gå til innhold

Derfor går iPhonen din tom for strøm hele tiden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Ja, folk tenker ulikt og har ulike behov. Det finnes stort sett en løsning for alle...:-)

 

 

Ikke for de som vil ha en ios-telefon som er tykkere og har bedre batteri....

 

 

Joda, det finnes batterideksel som gjør akkurat det, gir de en tykkere iPhone med dobbelt så lang batteritid. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Kanskje implementere ett atomkraftverk inne i telefonen, nano størrelse. hmm

 

uansett så tror jeg nano generatorer er det de burde tenke på og ikke batteri teknologi.

 

På den holde telefonen i live i ukevis eller månedsvis uten å måtte lade den.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

 

 

Haha... Apple folk er mer opptatt av utseende enn hardware.

Ikke noe nytt her...

Så kjæresten din er stygg som et uvær?

 

 

På samme måte som din kjæreste er dum og har en råtten personlighet?

 

AtW

 

 

Uffda, AtW.

 

Håper du ikke har startet en ny teknikk her nå med å bruke ord som "dum", "råtten" og den type beskrivelser, som du slenger i retning av andre her inne. Det er ingen grunn til å synke så lavt.

Lenke til kommentar

 

 

 

Haha... Apple folk er mer opptatt av utseende enn hardware.

Ikke noe nytt her...

Så kjæresten din er stygg som et uvær?

 

 

På samme måte som din kjæreste er dum og har en råtten personlighet?

 

AtW

 

 

Uffda, AtW.

 

Håper du ikke har startet en ny teknikk her nå med å bruke ord som "dum", "råtten" og den type beskrivelser, som du slenger i retning av andre her inne. Det er ingen grunn til å synke så lavt.

 

 

Håper du klarer å lese innlegget i kontekst. Budskapet er åpenbart. Det er meningsløst å mene at å velge design ovenfor funksjon sier noe om hva slags kjæreste man har, dette illustrerer jeg med å bruke akkurat samme argument som rasivert bare at jeg "snur det andre veien". Skulle ikke tro det var så vanskelig å skjønne, jeg mener åpenbart ikke at han har en dum kjæreste med dårlig personlighet, det er for å illustrere hvor meningsløs hans analogi er.

 

AtW

Endret av ATWindsor
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Haha... Apple folk er mer opptatt av utseende enn hardware.

Ikke noe nytt her...

Så kjæresten din er stygg som et uvær?

 

 

På samme måte som din kjæreste er dum og har en råtten personlighet?

 

AtW

 

 

Uffda, AtW.

 

Håper du ikke har startet en ny teknikk her nå med å bruke ord som "dum", "råtten" og den type beskrivelser, som du slenger i retning av andre her inne. Det er ingen grunn til å synke så lavt.

 

 

Håper du klarer å lese innlegget i kontekst. Budskapet er åpenbart. Det er meningsløst å mene at å velge design ovenfor funksjon sier noe om hva slags kjæreste man har, dette illustrerer jeg med å bruke akkurat samme argument som rasivert bare at jeg "snur det andre veien". Skulle ikke tro det var så vanskelig å skjønne, jeg mener åpenbart ikke at han har en dum kjæreste med dårlig personlighet, det er for å illustrere hvor meningsløs hans analogi er.

 

AtW

 

 

Det klarer du helt sikkert å forklare uten å bruke de ordene du bruker. Det bare bygger opp under en helt unødvendig type dialog som ingen er tjent med.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Haha... Apple folk er mer opptatt av utseende enn hardware.

Ikke noe nytt her...

Så kjæresten din er stygg som et uvær?

 

 

På samme måte som din kjæreste er dum og har en råtten personlighet?

 

AtW

 

 

Uffda, AtW.

 

Håper du ikke har startet en ny teknikk her nå med å bruke ord som "dum", "råtten" og den type beskrivelser, som du slenger i retning av andre her inne. Det er ingen grunn til å synke så lavt.

 

 

Håper du klarer å lese innlegget i kontekst. Budskapet er åpenbart. Det er meningsløst å mene at å velge design ovenfor funksjon sier noe om hva slags kjæreste man har, dette illustrerer jeg med å bruke akkurat samme argument som rasivert bare at jeg "snur det andre veien". Skulle ikke tro det var så vanskelig å skjønne, jeg mener åpenbart ikke at han har en dum kjæreste med dårlig personlighet, det er for å illustrere hvor meningsløs hans analogi er.

 

AtW

 

 

Det klarer du helt sikkert å forklare uten å bruke de ordene du bruker. Det bare bygger opp under en helt unødvendig type dialog som ingen er tjent med.

 

 

Å bruke samme type formuleringer og dialog som rasivert underbygger akkurat hvorfor hans innlegg er problematisk på en glimrende måte. Det er jo nettopp det som er poenget, at denne type dialog er en dårlig måte å argumentere på.

 

AtW

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...