Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

 

Her om dagen så flyttet jeg alle bildene mine fra 2006 tom i dag over fra Dropbox til OneDrive.

 

Da jeg bestemte meg for å ikke bruke OneDrive allikavel så flyttet jeg de tilbake til Dropbox igjen, men da fant jeg ut at ALLE bildene jeg har tatt har blitt redusert kraftig i kvalitet, dvs ALLE bildene mine og minnene er komplett ødelagt.

 

Er det noe som helst jeg kan gjøre for å øke kvaliteten til orginalt igjen?

 

Alle svar tas imot med STOR takk.

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får du ikke restoret de fra dropbox? via nett-loginen?

Ett slettet bilde der skal vel bare helte slettet og kunne lastes ned igjen, eller slettet du de også der inne`?

 

http://www.cnet.com/how-to/how-to-move-your-onedrive-local-storage-to-another-drive/

Har du lastet ned alle bildene på nytt komplett? Er de like store i størrelse totalt sett som da de var i dropbox?

Endret av War
Lenke til kommentar

Får du ikke restoret de fra dropbox? via nett-loginen?

Ett slettet bilde der skal vel bare helte slettet og kunne lastes ned igjen, eller slettet du de også der inne`?

Problemet er at jeg slettet de ike, jeg flyttet de fra Dropbox til desktop app og til Onedrive appen. :(

Lenke til kommentar

Jeg fatter ikke at noen laster opp bildene sine til andre som backup, eller annet!

2 terrabyte disker koster noen hundrelapper. Kjøp 2 eller fler, og kopier bildene inn på alle, så har du multiple backup.

Jeg stoler hverken på at disse nett-tjenestene er trygge mot at noen kan få tak i bildene mine, eller at jeg aldri mister dem!

Basta :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det var en gang i tiden et valg i OneDrive for å skalere bilder til 2048 piksler når de ble lastet opp. Det er mulig du hadde det slått på når du lastet opp bildene.

 

Hvis så er tilfelle og du ikke har sikkerhetskopi så får du bare ta det som en erfaring på livets vei og begynne å ta sikkerhetskopi av filene dine.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

Hei

 

Her om dagen så flyttet jeg alle bildene mine fra 2006 tom i dag over fra Dropbox til OneDrive.

 

Da jeg bestemte meg for å ikke bruke OneDrive allikavel så flyttet jeg de tilbake til Dropbox igjen, men da fant jeg ut at ALLE bildene jeg har tatt har blitt redusert kraftig i kvalitet, dvs ALLE bildene mine og minnene er komplett ødelagt.

 

Er det noe som helst jeg kan gjøre for å øke kvaliteten til orginalt igjen?

 

Alle svar tas imot med STOR takk.

 

 

Jeg mener at du kan restore filer fra Dropbox hvis du betaler en månedsavgift. Det gjorde ihvertfall jeg for å få tak i noen dokumenter jeg hadde slettet, viktig å handle raskt ihvertfall. Dropbox ratpack tror jeg det het.

Lenke til kommentar

Hvordan det har skjedd Skjønner ikke jeg heller. Men kan legge ut et eksempel her etterpå på et bilde Jeg hadde backup av.

 

Vet ikke om dropbox kan hente opp filene

skal se når jeg kommer hjem.

 

I såfall om onedrive har endret oppløsningen. Kan man bruke noen optimalisering program for bilder? Som tar alle i en sjau?

Lenke til kommentar

Nå er jeg litt forvirret her, kan dere gi tilbakemelding på hva slags kvalitet dette bilde gir? (Tatt med iPhone 5s)

 

https://www.dropbox.com/s/b8y1at8jqpz8umu/2014-04-16%2011.28.02.jpg?dl=0

 

Hos meg gir dette bilde dårlig kvalitet, men hos sambo så er det bra. :/

960 x 1280 piksler, det ser ut som et mobilbilde tatt under forhold som ikke er optimale. Oppløsningen er god nok til en vanlig PC skjerm.

 

Kansje det er skjerminstillingene på PCen din som er problemet.

Lenke til kommentar

 

Nå er jeg litt forvirret her, kan dere gi tilbakemelding på hva slags kvalitet dette bilde gir? (Tatt med iPhone 5s)

 

https://www.dropbox.com/s/b8y1at8jqpz8umu/2014-04-16%2011.28.02.jpg?dl=0

 

Hos meg gir dette bilde dårlig kvalitet, men hos sambo så er det bra. :/

960 x 1280 piksler, det ser ut som et mobilbilde tatt under forhold som ikke er optimale. Oppløsningen er god nok til en vanlig PC skjerm.

 

Kansje det er skjerminstillingene på PCen din som er problemet.

 

 

Ja, testet med sambo nå og postet denne linken til hu: http://gyazo.com/c67d39b14324c318e276b780ad2b70b6 Det er printscreen av min skjerm når jeg har bilde åpent, kan det være programmet jeg bruker?

Endret av Tommywelle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...