Gå til innhold

Kjærestetur til Hellas


Anbefalte innlegg

Hei,

Dama fyller 20 år snart, og jeg har tenkt å overaske henne med en sydentur. Har bestemt meg for Hellas, siden både hun og jeg har snakket om at vi vil reise her. Har sett at det bare går fly til rhodos og kreta fra vestlandet, så det snevrer det litt inn.

 

Lurer på hvor på en av de øyene som kan være bra? Vi har ikke behov for shopping og noe serlig festing. Men fin sandstrand, fint hotell og korte avstander til restauranter og slikt er å foretrekke da vi ikke liker å binde oss til hotellet med all inclusive og lignende. Kan gjerne være eit litt romantisk sted :)

 

Noen som har anbefalinger å komme med?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv å få charterfly til Santorini - det pleier å være billig. Ta båten til Naxos og se om du liker det. Naxos er en herlig øy. Prøv også noen av de andre der nede (Paros - Anti Paros, Mykonos). Jeg har vert på Santorini de 2 siste dagene før flytet hjem og vert fornøyd med det. Uff - nå vil jeg reise igjen.

 

Kreta er greit men så lenge dere ikke har barn så dra på øyloffing. Ønsker dere "kick-off" på ferien så ta ferja fra Santorini til Ios...

Endret av ipconfig
Lenke til kommentar

Siden utvalget i reisemål er så lite fra vestlandet, kan du vurdere å reise fra Gardermoen. Skiathos er fint for jenter i alle aldre, spesielt fordi deler av Mamma Mia-filmen er spilt inn der. Mange scener er spilt inn på naboøya Skopelos, som er bare en kort båttur unna.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Anbefaler å ta kontakt med de som kjenner best til Hellas. Hva med Hellas.no - jeg har reist med de og det er veldig dyktige både på pris, legge opp turer og service

Fint at du er fornøyd, men hvordan kan du si at et ganske nystartet firma med få destinasjoner kjenner Hellas bedre enn de som har sendt ganske så mange nordmenn dit i flere tiår?

 

Om du har noe med det firmaet å gjøre er det ærligst å si det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...