Gå til innhold

Trening styrketrening - hvordan få flat mage


Anbefalte innlegg

Det går i utgangspunktet ikke.

 

Det blir som å ha en bil og man skal kjøre to steder samtidig.

 

Løsningen blir da , gå ned i fettprosent først eller bygg mer muskeler så gå ned.

 

Er man helt ny i treningsverden så er man svakere og mindre en man skulle vært genetisk og da vil man ofte oppleve på kcal-oversakudd at glykogenlagre fylles og muskelmassen øker fort, som alene vil gi lavere fettprosent matematisk, selv om det er like mye fett i kg.

 

Man må bestemme seg for om man er for feil nå til å øke muskelmassen, eller om man burde ha en deff først.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-182691

Jeg trodde at jeg kunne spise lite og proteinrikt og likevel bygge muskler, det var 2-3 år med nesten bortkastet trening. Ble sterkere, men jeg fikk så utrolig lite ut av treningen.

Endret av Bruker-182691
Lenke til kommentar

Det går i utgangspunktet ikke.

 

Det blir som å ha en bil og man skal kjøre to steder samtidig.

 

Løsningen blir da , gå ned i fettprosent først eller bygg mer muskeler så gå ned.

 

Er man helt ny i treningsverden så er man svakere og mindre en man skulle vært genetisk og da vil man ofte oppleve på kcal-oversakudd at glykogenlagre fylles og muskelmassen øker fort, som alene vil gi lavere fettprosent matematisk, selv om det er like mye fett i kg.

 

Man må bestemme seg for om man er for feil nå til å øke muskelmassen, eller om man burde ha en deff først.

hvor mange ganger burde jeg spise om dagen? Klarer ikke å telle kalorier. liksom halve fisken jeg spiste i dag og 3 små poteter. Spiste 5 brød tidligere. Lite mat i dag.

Lenke til kommentar

Om man ikke teller så vet man ikke hvor man ligger, og da kan man få kjemperesultater eller ingen resultater i det heletatt.

Man teller bare 1-2 uker, så lærer man seg mengdene i ting.

 

Hvor mange ganger bestemmerman selv, det er hvor mye som er det aller viktigste.

Det er på mange måter viktigere en treningen , for å sette det litt på spissen.

Lenke til kommentar

 

Det går i utgangspunktet ikke.

 

Det blir som å ha en bil og man skal kjøre to steder samtidig.

 

Løsningen blir da , gå ned i fettprosent først eller bygg mer muskeler så gå ned.

 

Er man helt ny i treningsverden så er man svakere og mindre en man skulle vært genetisk og da vil man ofte oppleve på kcal-oversakudd at glykogenlagre fylles og muskelmassen øker fort, som alene vil gi lavere fettprosent matematisk, selv om det er like mye fett i kg.

 

Man må bestemme seg for om man er for feil nå til å øke muskelmassen, eller om man burde ha en deff først.

hvor mange ganger burde jeg spise om dagen? Klarer ikke å telle kalorier. liksom halve fisken jeg spiste i dag og 3 små poteter. Spiste 5 brød tidligere. Lite mat i dag.

 

 

Det skal ikke så mye til. Det står på pakken hvor mange kalorier det er per 100g vare. Så er det bare å veie sånn ca. hvor mange gram du spiser av varen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...