Gå til innhold

SNIKTITT: HTC One M9


Anbefalte innlegg

I følge The Verge, CNET, GSM Arena og Phone Arena så er kameraet rimelig skuffende. Det virker som at HTC, i stedet for å finne en balansert løsning, har gått for å komme seg så langt unna Ultrapixels som mulig. Hoppet fra 4 - 20 Mpix er ganske stort, men det virker som at de ikke har tenkt seg om i prosessen.

 

Resten av telefonen ser grei ut. Liker designet(selv om det sorte feltet under skjermen er irriterende), men greier ikke helt å rise av meg følelsen at dette er den telefonen M8 burde vært i utgangspunktet(dog uten Snapdragon 810) Galaxy S6, selv om den fortsatt er stygg, imponerte meg mer enn det HTC gjorde i dag. Får sette min lit til at Sony gjør alt riktig med Xperia Z4 senere i vår, for det blir nok ikke M9 på meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skuffende lite nytt i bunn og grunn. Skjermknapper er også en uting syns jeg, kunne i så fall ha valgt å sette knapper ved logoen, slik som M7.

 

Begynner å bli rimelig lei designet selv om det er i toppsjiktet.

 

Ville sagt det samme om f.eks iPhone eller Galaxy S angående design.. Men HTC har i likhet med de andre et design som folk flest liker, og noe man har blitt vant med

Lenke til kommentar

Skuffet over at de ikke har fått på plass en fingeravtrykkleser ala Huawei Ascend Mate 7, Samsung Galaxy S6 og TouchID til Apple. For oss som har passord-policy via jobb (exchange...) eller liker å låse, så er en slik lynrask "one touch" fingeravtrykkleser gull verdt. Det tar bare et blunk å låse opp telefonen - og låse opp telefonen gjør man jo mer enn et par ganger til dagen.

 

Jeg har alltid hatt Android-telefoner, helt til for et år siden da jeg gikk for en iPhone 5s - mitt første Apple-produkt. Den største grunnen var at jeg var MØKK LEI av å taste 4 siffer etterfulgt av OK på min Samsung hver bidige gang jeg måtte låse den opp. Jeg savner Android, og vil tilbake - men ikke før jeg har sett en fingeravtrykkleser som er like god som TouchID til Apple.

 

Blir spennende å se Galaxy S6 med den nye sensoren. Testet en Ascend Mate 7 her om dagen, og ble mektig imponert - særlig tatt prisen i betraktning. Blir spennende å se om det kommer en oppfølger, da Mate 7 ikke har aptX kodek.

 

HTC skuffer. M9 er strøket fra min liste i alle fall.

Hva med ansiktsgjenkjenning eller smartklokke da?

Lenke til kommentar

 

 

Skuffet over at de ikke har fått på plass en fingeravtrykkleser ala Huawei Ascend Mate 7, Samsung Galaxy S6 og TouchID til Apple. For oss som har passord-policy via jobb (exchange...) eller liker å låse, så er en slik lynrask "one touch" fingeravtrykkleser gull verdt. Det tar bare et blunk å låse opp telefonen - og låse opp telefonen gjør man jo mer enn et par ganger til dagen.

 

Jeg har alltid hatt Android-telefoner, helt til for et år siden da jeg gikk for en iPhone 5s - mitt første Apple-produkt. Den største grunnen var at jeg var MØKK LEI av å taste 4 siffer etterfulgt av OK på min Samsung hver bidige gang jeg måtte låse den opp. Jeg savner Android, og vil tilbake - men ikke før jeg har sett en fingeravtrykkleser som er like god som TouchID til Apple.

 

Blir spennende å se Galaxy S6 med den nye sensoren. Testet en Ascend Mate 7 her om dagen, og ble mektig imponert - særlig tatt prisen i betraktning. Blir spennende å se om det kommer en oppfølger, da Mate 7 ikke har aptX kodek.

 

HTC skuffer. M9 er strøket fra min liste i alle fall.

Hva med ansiktsgjenkjenning eller smartklokke da?

Sist jeg prøvde ansiktsgjenkjenning på min Galaxy S3, så var ikke det lov i følge exchange-policy hos oss. Smartklokke har jeg ikke lyst på, og heller ikke prøvd om det funker med vår exchange-policy.

Lenke til kommentar

Jeg har selv en HTC One M7, og skal jeg kjøpe ny mobil kommer jeg nok til å velge et annet merke. M9 ser ut som en veldig bra telefon, men for min del er det for lite endringer i designet... Hadde det vært litt større endringer i designet hadde jeg kjøpt denne med en gang :)

Men må jo også si at jeg ikke har hatt noen problemer med min M7, og er veldig fornøyd med den :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...