Gå til innhold

Smartklokker, hva bør man velge?


Anbefalte innlegg

Eg har ein Samsung Galaxy Note 2 og har tenkt å kjøpe ein smartklokke. Klokka må være kompatibel med mobilen min og er liker utsende til LG watch Urbane

 

Fordel om den har sånn exercise mod ting og eventuelt voice commands

Eg kan vel ikkje bruke LG watch til Samsung? eller er alle de smartklokkene compatible med alt som kjører android? (utenom apple greiene)

 

EDIT:
1+ om den har stål reimer
Og skal helst se ut som ein helt vanlig klokke slik LGen gjør.

Endret av Ragnar115
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Har man noe valg da? Gear 2. Jeg har strøm i en uke. Deaktivert at skjermen slår seg på selv. Ellers varer strømme i 2 3 dager. Kameraet er viktig for meg. Det blir brukt ofte. Kjapt og enkelt. En del bra apper. Kunne skrevet 2 sider om hvor bra den er. Men prøv selv.. Du vil ikke angre. reim skaffer du deg hos urmakeren

Lenke til kommentar

tror jeg har den minste klokken i vennegjengen. Men hvis det er utseende som teller, er det samme hva du velger. Velg bare den som er penest. De er vell like dårligé alle sammen. Jeg har de fleste. Også noen kinesiske greierJeg tror ikke Ragnar er

 

Jeg personlig savner den samme revulosjonen som var da smarttelefonene kom.

Min første var en HTC-One. Funka som bare d...ligger fremdeles i skuffen, funker!

 

Jeg har ikke den samme følelsen når det kommer til future-clocks-or-google-glasses.

 

 

 

Endret av Countryman
Lenke til kommentar

Ligger hele ideen om kjøp av smartklokke død :p
Smart klokker er ikkje helt der eg ønsker at de skal være. De skal være rund, de skal kunne klare 7 dager i strekk uten lading (uten bruk utenom å vise klokken, og da må de vise klokken all the time).

De hadde vært fint om de var flere funksjoner, flere "ting", bedre OS, 3G, bluetooth hvor du kan koble til headset til klokka, laste ned musikk på klokka og mobilen blir overflødig til akuratt denne biten.

Når dette er realititet, skal eg heller vurdere det igjen :p Let's buy a normal watch :p

Endret av Ragnar115
Lenke til kommentar

Enig Ragnar (:

 

Konseptet har store muligheter men jeg og venter for å se hvordan det utvikler seg.

 

Mitt ønske er at jeg kan gå ut av huset og ha valget, "tar jeg med meg telefonen eller klokka idag? " , avhengig av hvilke aktiviteter jeg skal utføre.

 

Eksempelvis om jeg skal på trening. Da er det kjedelig å drasse rundt på telefonen, men trenger den for å spille Spotify til BT-proppene mine, og ikke minst for å huske hva jeg skal trene... (:

 

Faren er at skjermene/klokkene krever en viss seriøs størrelse etterhvert slik at man klarer å manøvrere.

Lenke til kommentar

Man kan velge å vente, da det vil stadig komme nye og bedre modeller, eller kjøpe noe man tror man vil kunne bruke en stund. Jeg venter på min LG G Watch W100 (den gamle modellen: http://www.lg.com/no/mobiltilbehor/lg-G-Watch-W100 ),som nå selges til 888 hos proshop.no. Den er vel ikke spesielt pen, og heller ikke særlig avansert, men for under 1000-lappen bør det være en grei start for meg som smartklokkebruker. Regner med å bytte den ut om ikke så alt for lenge, men da har jeg fått erfaring med hva som er bra med den, og hva jeg savner til mitt bruk og mine behov til neste gang jeg skal bytte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...