Gå til innhold

Anonym og sikker VISA betaling på internett


*F*

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Sikkert ikke et ukjent fenomen for enkelte, man skal betale for noe på internett, og dem aksepterer ikke paypal..

Gjerne bare VISA og en hau angre ting man ikke har hørt om.

 

Vel, løsningen er jo VISA gavekort.

Problemet med disse, ihvertall fra spendon er jo at dem har en utløpsdato, koster en del å etablere, koster gjerne 10kr i måneden, og man kan ikke fylle på.

Man kan heller meg bekjent ikke bare kjøpe online og få kort-info, man må gjerne i butikken.

 

 

Er det noen bedre løsninger?

Ser for meg det hadde vært genialt med et kort man bare kunne fylle på nå det gikk tomt, uten at jeg knytter egen identitet mot det.

 

 

Dette er jo greit for tjenester man ikke helt stoler på, eller som er i gråsoner.

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Hei.

 

Sikkert ikke et ukjent fenomen for enkelte, man skal betale for noe på internett, og dem aksepterer ikke paypal..

Gjerne bare VISA og en hau angre ting man ikke har hørt om.

 

Vel, løsningen er jo VISA gavekort.

Problemet med disse, ihvertall fra spendon er jo at dem har en utløpsdato, koster en del å etablere, koster gjerne 10kr i måneden, og man kan ikke fylle på.

Man kan heller meg bekjent ikke bare kjøpe online og få kort-info, man må gjerne i butikken.

 

 

Er det noen bedre løsninger?

Ser for meg det hadde vært genialt med et kort man bare kunne fylle på nå det gikk tomt, uten at jeg knytter egen identitet mot det.

 

 

Dette er jo greit for tjenester man ikke helt stoler på, eller som er i gråsoner.

 

Jeg tror neppe du vil finne noe særlig billigere alternativ enn spendon ihvertfall ikke som er sanne anonyme kort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...