Gå til innhold

Hvilken ferdigsydde nettbutikkløsning er den beste?


gaffel1

Anbefalte innlegg

Jeg skal starte en nettbutikk. Hvilken nettbutikkløsning er best å bruke? Jeg kan ikke noe om dette selv, så en ferdigløsning jeg kunne kjøpt hadde vært greit. Hvilke av disse løsningene er den beste? Nettbutikken må se profesjonell ut og være enkel for meg og kundene å bruke. Den bør heller ikke koste alt for mye. Noen som har noen tips til hva jeg bør velge?

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Hvis du skal starte en enkel liten nettbutikk så er det vel enklest og greiest å en online netbutikk generator. Skal du derimot ha en nettbutikk med mange hundre artikler så kan det  være bedre å benytte seg av en open source gratis nettbutikk motor. Jeg liker godt oscommerce , men det er mange andre som er like greie, og kanskje enklere å bruke hvis du ikke er spesielt data kyndig

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Kanskje Merchium kan passe for deg. Merchium opprettes og lagres i nettskyen og nettbutikken settes opp på et blunk. Alt du trenger å gjøre, er registrere deg for en 15 dagers prøveperiode. Det er helt uforpliktende og du trenger ikke fylle inn din kredittkort-informasjon. Om du etter prøveperioden ønsker å fortsette med nettbutikkløsningen, kan du velge mellom fire ulike prismodeller - inkludert en gratisløsning. Anbefaler deg å ta en titt. Det er veldig mye funksjonalitet i pakken, og det eneste du trenger å tenke på er hvilken betalingsløsning du ønsker å bruke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...