Gå til innhold

Stasjonær PC til InDesign - underkant av 10k


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er de billigste PSUen jeg anbefaler på strømforsyningstråden min også!

 

Kan nok finne noen ikke modulære PSUer til en billigere peng..

Du skjønner fortsatt ikke poenget. Kan du anbefale en komplett maskin med OS til TS bruksområde innenfor budsjettet på kr 8000?

 

Er alle andre strømforsyninger enn de du anbefaler ubrukelige?

 

Har du høyere kompetanse på PSU'er enn jonnyGURU?

Lenke til kommentar

HP skjermen finnes for 1900kr, da er den nok bedre enn Dell sin som du linket til Strato?

Jeg har ikke prøvd HP'n. Jeg har mye erfaring med Dell'n.

 

Da jeg kjøpte Dell skjermen var målet å finne en fotoskjerm som var så billig som mulig og så nær "perfekt" som mulig. Trålet en del fotoforums og fant ut at Dell sin skjerm er den som gir desidert mest for pengene når det gjelder bilderedigering.

Den er veldig bra fabrikkalibrert, men gir også mulighet for manuell kalibrering med verktøy.

Lenke til kommentar

Er nå JonnyGuru og HardOCP jeg leser tester hos.

 

Klarer ikke PSUen 80% last over 8 timer så er det crap.

 

Å hos JonnyGuru så anbefaler jeg ingenting under 9 i poeng når det kommer til ytelse!

Også lese hele testen.

 

 

 

 

 

 

 

Men uansett, poenget mitt er at man kjøper ikke en crap PSU.

Husk at en crap PSU kan ta livet av alt i PCen din hvor en god en tar kun livet av seg selv viss det sko oppstå problemer!

Endret av sveibuen
Lenke til kommentar

Er nå JonnyGuru og HardOCP jeg leser tester hos.

 

Klarer ikke PSUen 80% last over 8 timer så er det crap.

 

Å hos JonnyGuru så anbefaler jeg ingenting under 9 i poeng når det kommer til ytelse!

Også lese hele testen.

 

 

 

 

 

 

 

Men uansett, poenget mitt er at man kjøper ikke en crap PSU.

Husk at en crap PSU kan ta livet av alt i PCen din hvor en god en tar kun livet av seg selv viss det sko oppstå problemer!

 

 

Så fint for deg :) Da vet du dette. Prøv å hjelp TS med det faktiske spørsmålet, og slutt med dette PSU tullet. En vanlig PSU er helt grei for TS' behov. H*n trenger ikke noen spesial-PSU med diverse funksjoner om ditt og datt. En vanlig strømforsyning er bra nok for de aller fleste.

Lenke til kommentar

 

 

Er nå JonnyGuru og HardOCP jeg leser tester hos.

 

Klarer ikke PSUen 80% last over 8 timer så er det crap.

 

Å hos JonnyGuru så anbefaler jeg ingenting under 9 i poeng når det kommer til ytelse!

Også lese hele testen.

 

 

 

 

 

 

 

Men uansett, poenget mitt er at man kjøper ikke en crap PSU.

Husk at en crap PSU kan ta livet av alt i PCen din hvor en god en tar kun livet av seg selv viss det sko oppstå problemer!

 

Så fint for deg :) Da vet du dette. Prøv å hjelp TS med det faktiske spørsmålet, og slutt med dette PSU tullet. En vanlig PSU er helt grei for TS' behov. H*n trenger ikke noen spesial-PSU med diverse funksjoner om ditt og datt. En vanlig strømforsyning er bra nok for de aller fleste.

Han prøver å hjelpe. Ikke underminer noen bare fordi de har en annen mening enn deg. Høflighet fungerer på nett også. Endret av Strato
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...